Fails #1

estee lauder advanced night repair eye 2

Am evitat sa scriu articolul acesta mult timp. N-as putea spune exact de ce, dar de fiecare data cand imi propuneam sa-l fac, preferam sa vorbesc despre alte produse. Dar la urma urmei un blog de beauty vine la pachet si cu bune, dar si cu rele, asa ca iata primul meu articol despre experientele negative cu produsele cosmetice.

Disclaimer: doar pentru ca mie nu mi-a priit un produs, nu inseamna ca voua nu poate sa vi se potriveasca. Nu suntem construiti la fel, prin urmare ce-mi face mie bine, voua poate sa nu va faca bine si viceversa. Voi incerca sa fiu concisa si sa explic exact de ce mie nu mi-au placut aceste produse si de ce nu le-as mai cumpara.

Incep cu Fereto, deoarce am folosit aceste produse atunci cand s-au lansat si astept sa-mi spun parerea de niste ani. Mentionez ca am cumparat cele 5 produse.

fereto 2

Fereto Hydra Mat Botanical promite sa matifieze si sa ajute la stoparea formarii punctelor negre. In cazul meu nu s-a produs nici una, nici alta. Am avut 2 tuburi si mi-au ajuns mult timp, chiar daca le-am folosit si dimineata si seara, ceea ce primeste o bila alba. Dar cu toate acestea eu, personal, n-am vazut nicio diferenta, ba mai mult, imi mai si apareau cate un cos, doua, mai frecvent fata de perioada cand foloseam crema mea obisnuita. Avand in vedere pretul de ~ 100 de lei, si 2 tuburi consumate ( nu ma convinsesem de la primul tub :)) ), eu m-am intors la crema mea de dinainte.

 

Fereto Hydra Sensitive Botanical. Acum 2-3 ani cand mi le-am luat eu, comanda se dadea telefonic  ( sau cel putin asa am procedat eu ). La sfatul doamnei … sales assistant?? mi-am comandat si aceasta crema. Dansa mi-a explicat ca desi am tenul mixt, acest produs va calma orice posibila inflamatie si avand in vedere frigul ( era iarna ), nu mi-ar strica un plus de hidratare. Aici eu sunt de parere ca a fost vina mea ca m-am increzut intr-o persoana de la telefon, care la urma urmei nici nu stiu ce competente avea si mi-am luat o crema care clar nu avea ce sa caute pe tenul meu. In doar cateva zile mi s-au blocat porii grav si nu cred ca mai are rost sa mentionez ca lotiunea a ajuns de urgenta la alta persoana ( ferice de mamaie, ca ei i-a placut mult ). Deci atentie celor cu tendinte accneice sau cu exces de sebum; lasati-le pe fetele cu ten normal / uscat sa se bucure de aceste produse, care de altfel sunt de buna calitate si cu ingrediente ok si orientati-va spre altceva.

 

Si ca sa indulcesc amareala de inceput, mentionez ca a fost un produs Fereto care mi-a placut foarte mult si anume Hydra Firming Eye Cream. De aceea l-am mai comandat si a 2-a oara. Este super hidratant, oricat de frig ar fi fost afara, nu aveam nici cel mai mic disconfort la nivelul pielii din jurul ochilor, iar gramajul de la acea vreme ma incanta super mult: 30 de ml. Acum este doar la 15 ml, dar asta nu-i afecteaza calitatea, evident. Si mama mea a folosit-o si i-a placut. De mentionat de asemenea ca se acorda o atentie deosebita ambalarii produselor comandate: acestea vin intr-o cutie neagra eleganta, prinsa cu funda alba.

 

fereto 1

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Sync Comp II

Vaaaaiii … cate fantezii n-am avut eu cu crema asta. Ma si vedeam folosind-o la 69 de ani si aratand minunat si intorcandu-ma cu privirea dinspre oglinda, catre nepotii mei si spunandu-le “uitati! datorita borcanelului astuia arat eu ca zana zorilor” si ei ar fi privit fascinati si muti de uimire. Sa le iau pe rand.

estee lauder advanced night repair eye 9

Nu mai stiu in ce conjuctura ne-au oferit cei de la Sephora mie si maica-mii 2 mostre full-size ale acestui produs si mama mi-a lasat-o mie si pe a ei. Aveam 22 de ani cand am folosit-o si am fost super incantata. Zona din jurul ochilor era super luminoasa, hidratata … radia pur si simplu. Am fost vrajita. Stiam ca este o caciula de bani, dar mi-am promis ca-mi strang bani si mi-o iau la prima reducere. Ei bine, treaba a durat ceva, am tot amanat, dar dupa ce am implinit 24 de ani, m-am dus si mi-am cumparat-o. A fost la set si cu mostra Somptuous Mascara despre care v-am vorbit deja si cu serum-ul A.N.R. despre care va voi vorbi imediat ( din pacate ).

 

Eram foarte fericita ca aveam sa o folosesc iar, mai ales ca aveam nevoie de ea mai mult decat oricand. Tocmai avusese loc un eveniment urat si stiti atunci cand pur si simplu parca imbatranesti 10 ani intr-o noapte si se vede pur si simplu necazul pe chipul tau. Ei bine … rezultatele n-au mai fost aceleasi. La vremea respectiva imi aparusera linii fine, cearcane … un adevarat cosmar … care nu trecea.

Initial mi-am zis ca probabil trebuie sa-i acord cateva zile sa-si arate efectul. Apoi saptamani, apoi luni si tot nimic. Repet, am 24 de ani, ten mixt si un stil de viata aproximativ sanatos. Daca la mine nu se vedea nicio schimbare, ce sperante sa-si faca o doamna la 45 de ani, cu un ten normal sau uscat? Am sperat sa se diminueaze macar acele linii fine, dar nimic. Din acest motiv eu una nu voi mai cumpara acest produs. Din fericire situatia mea si-a revenit la normal cu un alt ajutor. Ca si bila alba, produsul celor de la Estee Lauder are o textura superba, de gel onctuos, consistent care intra in piele destul de repede.

 

 

Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II

Dupa cum am mentionat, l-am primit ca mostra. Cred ca avea 5 ml, nu mai stiu exact, oricum mi-a ajuns niste luni bune, pentru ca-l foloseam doar la nivelul fruntii. Acolo este singurul loc de pe fata unde mi se mai deshidrateaza tenul, ceea ce determina aparitia unei linii fine ( va promit ca viata mea nu se invarte doar printre linii ale pielii, dar in contextul dat trebuie sa-mi impartasesc superficialitatea cu voi ). Motivul pentru care eu nu voi mai apela la acest produs este foarte simplu. Nu m-a impresionat cu absolut nimic. Desigur, are o textura placuta, hidrata pe moment, nu mi-a cauzat nicio problema, dar a doua zi, dimineata, fruntea mea nu arata diferit fata de datile cand foloseam doar crema de fata.

 

Lancome Advanced Genifique

Am avut o mostra de 8 ml, plus 10 mostre tip pliculet. Suficient cat sa-mi fac o parere. Aceeasi poveste de mai sus. Nicio diferenta, nimic wow. Nu ma intelegeti gresit. Si el are o textura minunata, este fermecator sa-ti presari 3-4 picaturi de serum in palma si sa-ti masezi tenul, dar daca tot fac o investitie, am pretentia ca macar o amarata de pseudo-linie pe tenul meu de 20 si ceva de ani sa se duca. Si credeti-ma ca este o linie pe care o vad doar eu in oglinda la lumina puternica si care trece daca folosesc ulei de migdale sau orice crema putin mai grasa.  Am intrebat-o si pe o doamna de 40 si putin de ani, care a folosit o sticluta intreaga de Advanced Genifique, ce anume i-a placut la acest produs. Raspunsul ei a fost ca avea o textura placuta, care ii permitea sa patrunda repede in piele si ca tenul ramanea fin la atingere. Dragut, dar nu suficient cat sa ma multumeasca.

 

Nuxe Creme Prodigieuse Yeux

Toamna trecuta am dat o comanda Elefant pentru cateva produse Nuxe. Incep prin a mentiona ca-mi place brand-ul, iar celelalte produse pe care le-am folosit au fost excelente, dar nu despre ele va vorbesc astazi. Totul a fost ok cu zona ochilor mei pana sa folosesc acest produs. Am folosit Avon, Gerovital, Avene, Asla Vital, etc. si nu aveam nicio problema. In momentul in care am inceput sa folosesc Creme Prodigieuse au inceput sa-mi apara linii fine, iar apoi cum am mentionat si mai sus, am avut o perioada mai stresanta si situatia s-a inrautatit. Acum exista doua posibilitati: ori crema nu a fost suficient de hidratanta pentru nevoile mele, ori un ingredient din ea a determinat deshidratarea pielii mele. Nu stiu si nici nu ma mai preocupa, pentru ca dupa ce am terminat-o, am incheiat orice posibila viitoare relatie cu dansa. Iar crema pe care o folosesc in prezent a reparat orice era de reparat. Voi reveni cu detalii.

 

Klapp GK Cosmetics BB Cream

Klapp este o marca foarte buna de la care am folosit de la uleiuri de corp, pana la peeling-uri si toate si-au facut treaba cu brio. Nu este cazul si acestui produs. Fiind un BB cream, evident scopul lui este sa uniformizeze tenul si sa hidrateze. De hidratat sa zicem ca hidrata, daca prin asta se intelege o pelicula lipicioasa la suprafata tenului … Deci un mare NU pentru mine. De asemenea, nici de uniformizat nu prea uniformiza si nu am cine stie ce pete pigmentare, dar chiar si asa, prin comparatie cu BB cream-urile coreene, acesta este 0. Nici consistenta nu este una prea fericita, uleiurile din crema separandu-se indiferent cat de bine agitam tubul. Avand in vedere ca pretul lui nu este deloc mic, eu l-am trecut la fail-uri.

 

 

Apivita Suncare SPF 30

Daca imi cititi blogul de ceva vreme, stiti ca iubesc Apivita. De la sampoane, masti de fata, serum-uri, la creme de fata cu protectie solara. Le-am folosit si indragit pe toate. De ce nu mi-a priit si aceasta crema de fata cu protectie solara, nu stiu. Intr-adevar este posibil ca formula sa fie diferita fata de suratele sale cu SPF 50 sau fata de cea colorata cu SPF 30. Cert este ca am avut ceva mai multe cosulete pe perioada in care am folosit acest produs, desi era iarna, deci nu puteam acuza transpiratia sau praful ca factori cauzatori. Oricum eu am crema mea de fata cu SPF pe care o folosesc mereu, iar pe cea de la Apivita am luat-o pentru ca nu gasisem altceva la acea vreme, dar pentru mine ramane la categoria “dezamagiri”.

 

Avon Conditioning Eye Makeup Remover Lotion

Eu folosesc apa micelara, dar eram in vizita la rude si ramasesem fara si matusa mea a fost draguta si mi-a donat demachiantul ei. Probabil ei ii era ok cu el pentru ca nu prea foloseste mascara sau poate mascara pe care o foloseste ea este mai blanda. Mie imi trebuie ceva eficient ca sa indeparteze tot rimelul de pe gene, iar acest demachiant nu a reusit. Si mai ma si usturau ochii atunci cand imi patrundea la nivelul lor, ceea ce se intampla mereu, ca mna, n-ai cum sa eviti asta.

avon eye make up remover

Gerovital Tratament Expert Lotiune cu Petroleum

Imi place foarte mult Gerovital, dar motivul pentru care eu nu voi mai cumpara acest produs este pentru ca de la prima aplicare pe scalp, in doar cateva minute am facut o alergie, manifestata prin eritem si prurit la nivelul antebratelor. Eu oricum am un oarecare teren atopic, deci nu dau vina pe lotiune, doar ca evident nu o voi mai aplica a doua oara. Si asta sa ramana ca o lectie pentru noi toti: de fiecare data cand folosim un produs nou, sa-l testam anterior pe o suprafata mica a tegumentului si sa vedem daca este totul ok.

 

Balea Gel de ras Pink Grapefruit

La recomandarea medicului am inceput sa folosesc lama de ras la nivelul axilei; aparent epilatorul era prea brutal pentru zona aceea. Si am zis eu ca ar fi bine sa folosesc si un gel de ras. Gelul de la Balea s-a dovedit a fi insa o dezamagire; nu avea consistenta aceea tare pe care o stiam de la gelurile de ras barbatesti; era o spuma lesinata de care am preferat sa ma lipsesc pana la urma. Puteam foarte bine sa folosesc gelul de dus, ceea ce am si facut pana la urma. Mult mai practic si mai rapid decat o spuma anemica.

 

Nyx Control Freak Eyebrow Gel

Nu-mi place sa folosesc pe sprancene altceva decat un gel transparent. Avand in vedere pretul de doar 30 de lei sau undeva pe acolo, mi-am zis sa-l incerc si pe acesta. De tinut la locul lor, tine firele de par, dar nu pana seara. De asemenea, dupa cateva ore produsul uscat incepe sa se descuameze, ceea ce arata foarte ciudat; nu ma incanta nici mirosul de acrilat, dar haideti sa zicem ca nu este ceva atat de grav. Nu mi-a placut nici faptul ca dupa 2 saptamani, tubuletul a crapat, ceea ce bineinteles ca nu este o bucurie, avand in vedere ca produsul in sine trebuie sa stea cat mai ferit de aer.

 

Too Faced Melted

Stiu ca este o adevarata frenezie in mediul online cu acest produs, in special pe Youtube, dar pe mine nu m-a prins. M-am pricopsit cu acest ruj lichid in nuanta Peony, la achizitionarea unei palete de farduri T.F. Poate daca macar primeam alta nuanta, parerea mea ar fi fost alta, dar nude-ul acesta rozalio-icteric nu-mi vine de nicio culoare si nici nu-mi pot imagina cui i-ar veni bine. Pare ca am amestecat cel mai galben fond de ten cu un ruj roz si a rezultat culoarea aceasta care ma face sa par decedata si gasita in padure dupa o saptamana. Dar nu l-as fi mentionat aici daca ar fi fost vorba doar despre nuanta. Este mult prea pigmentat ( stiu ca de obicei asta va doriti, dar in cazul acesta nu arata bine, parca m-am dat cu vopsea ) si dupa ce se usuca arata artificial si incepe sa se desprinda de pe buze. De aemenea dupa cateva ore ramane o linie foarte clara de demarcatie intre mucoasa buzei, spre interiorul gurii si portiunea buzelor acoperite de ruj. Horror. Nu e pentru mine. Imi place T.F., dar nu si produsul acesta.

 

O.P.I. Infinite Shine 2 – You’re Such A Budapest

Am mai scris si in trecut despre ojele Opi si cat de mult imi plac.  Nici nu mi-am pus problema ca s-ar putea ca ceva sa nu mearga bine cu aceasta nuanta. A doua zi oja incepuse sa-mi sara deja de pe unghii. Dupa 4 zile a trebuit deja sa-mi fac iar manichiura. Am repetat povestea de 2-3 ori tot crezand ca fac eu ceva gresit. Acelasi rezultat. In mod normal m-as fi gandit ca poate era oja de prea mult timp in magazin si se deteriorase, dar aceasta facea parte din noua colectie de la acea vreme, deci nu era cazul. Avand in vedere cat costa o oja O.P.I. asa ceva nu este prea dragut…

 

 

Sally Hansen No Chip

Am cumparat acest top coat la recomandarea altei persoane si cand intr-un final am gasit produsul, mi l-am luat plina de speranta. L-am folosit peste ojele opi care in mod normal ma tin o saptamana. A doua zi oja pur si simplu se ciobea. L-am testat de nu stiu cate ori, pana m-am saturat sa mi se tot strice manichiura dupa doar o zi, cand in mod normal m-ar fi tinut o saptamana, doar cu oja singura. Asa ca un alt “Nu” pentru mine.

 

Sunt foarte curioasa daca ati folosit vreunul dintre aceste produse si ce experienta ati avut cu el, asa ca nu ezitati sa imi scrieti in comentarii.

 

Lasă un răspuns

