Batalia rimelurilor

best mascara

Primul meu rimel high-end a fost o mostra de la Givenchy, cel cu periuta sub forma de buzdugan – Phenomeneyes. Nu mai retin daca a fost ceva de capul lui, dar am decis atunci ca orice mascara “de firma” trebuie sa fie mai buna decat Avon ( mda, nu! ). Urmatorul a fost Lashgasm de la Too Faced. Acela stiu ca mi-a placut, ceea ce-a facut sa mi se deschida si mai mult apetitul pentru tubulete de mascara la preturi indecente. Le voi lua pe rand, iar la final voi concluziona cam cum sta treaba cu rimelurile de firma.

givenchy noir couture pret.jpg

Givenchy Noir Couture

Cumparat dupa testarea prealabila a fratelui sau mai mic. La momentul respectiv am fost incantata si pot spune ca cele 3 bobite imi alungeau generos genele si le separau frumos. De asemenea  produsul in sine a rezistat foarte bine, undeva pana la vreo 10 luni. Asta pentru cele care nu-si arunca mascara dupa 3 luni, asa cum ar trebui ( imi pare rau, dar daca dau ~ 150 de ron pe un rimel, sa fiu a naibii daca il arunc dupa 3 luni; nici macar nu ma machiez zilnic, incat sa-l consum atat de repede! ). Nu l-am recumparat pentru ca eu imi doresc mai mult volum decat alungire, ceea ce mie Noir Couture nu mi-a oferit.

lancome grandiose pret

Lancome Grandiose

Da… cat de magica mi se parea mascara asta. O vedeam peste tot si pana la urma mi-am cumparat-o. Ofera un volum foarte frumos, dar nu neaparat in sensul ca ti-ar face genele sa para false, ci un volum foarte natural si definit. Sincer, daca nu ar avea pretul obscen de 157 de lei, l-as recumpara. As trece si peste faptul ca se usuca destul de repede din punctul meu de vedere ( dupa 6 luni … da, da, stiu … 3 luni, bla, bla ). Sa nu va sperie gatul de lebeda, este de fapt usor de folosit.

lancome hypnose pret.jpg

Lancome Hypnose

Alt rimel care mi-a placut. L-am primit ca si mostra, in urma unor cumparaturi. Cand vine vorba despre volum, acesta primeste 10+. Diferenta intre aceste si surata sa de mai sus este ca volumul oferit de acesta este evident, ireprosabil si de un negru intens. Nu este pentru cele care cauta un look natural, iar poza poate parea putin infricosatoare, dar tineti cont ca este facuta cu blit de aproape si dupa aspect cred ca dadusem 2 straturi. Si desi acesta a fost o mostra, deci o cantitate mai mica decat un full-size, produsul nu s-a uscat si mi-a ajuns pentru multe luni, deci un plus fata de Grandiose, in cazul meu. Pretul este tot 157 de lei, deci in continuare nu cred ca as mai da vreodata banii astia pe o mascara, in conditiile in care poate voi gasi ceva asemanator la mai putini bani. Daca ati gasit voi, spuneti-mi in comentarii.

clarins mascara supra volume pret

Clarins Mascara Supra Volume

Nu ma apuc acum sa fac declaratii amoroase, dar cred ca Clarins este, daca nu marca mea preferata de cosmetice, undeva in top 5 tot se afla. Acestea fiind spuse, mascara asta nu merita 111 lei. Nu ca celelalte ar fi meritat banii aia, dar aceasta cu siguranta nu merita. Nu ofera cine stie ce lungime, nici vreun volum wow. Altfel, se comporta decent si rezista intreaga zi pe gene, dar la fel se manifesta si un rimel Avon. Si sa nu credeti ca tot zic de Avon ca si cum ar fi un exemplu negativ. Dimpotriva, si el se afla in top 5; spun doar ca Avon are preturi extrem de decente pentru ceea ce ofera.  Si acesta a fost o mostra primita la alte cumparaturi.

Estee Lauder Sumptuous Extreme

Inca o mostra primita la cumparaturi, deci nu am dat 156 de lei pe asa ceva. Si bine am facut. Nici nu sunt multe de spus. Poza vorbeste de la sine. Si aceasta nici macar nu mi-a rezistat prea grozav de-a lungul zilei.

too faced better than sex travel size

Too Faced Better Than Sex

(Ei, nici chiar asa!) Mi-am cumparat intai varianta mini ( treaba este destul de recenta si incepusem deja sa devin retincenta la a mai da banii aiurea, asa ca am preferat sa dau intai 50 de lei sa vad daca merita efortul ). Evident am considerat ca merita, din moment ce am dat 100 de lei ( la reducere, pret intreg 124 lei ). Ofera un volum foarte frumos, iar la 2 straturi rezultatul devine impresionant. Il prefer pe acesta in defavoarea celor de la Lancome datorita pretului mai mic; daca ar fi fost toate 3 la acelasi pret atunci as fi optat pentru Lancome. P.S. scuzati sprancenele, am programare la cosmetica saptamana asta.

Daca va intrebati de ce nu toate pozele au aceeasi claritate, nu au fost facute cu acelasi telefon. Produsele mentionate au fost cumparate din Sephora. Parerile au fost formate in urma experientei mele personale cu aceste cosmetice. Experientele pot varia de la persoana la persoana, de aceea astept comentarii cu parerile voastre, daca ati incercat vreunul dintre aceste rimeluri … sau daca aveti intrebari.

Acestea fiind spuse, urmatoarea mascara pe care o voi cumpara va fi probabil L’Oreal sau ceva in genul acesta, caci oricat de frumos ar fi aratat genele mele cu oricare dintre produsele mentionate mai sus, nu justifica pretul de 100 si ceva de lei. Un parfum bun, da, o crema, poate, dar un rimel care cel mai probabil are o surata la fel de capabila, la 1/3 din pret, nu. Voi cauta si voi testa. Daca nu-l voi gasi pe Mr. Wright, atunci poate, poate voi cumpara Lancome sau Too Faced, insa in perioadele in care am 20% reducere la Sephora. Dar eu sunt optimista!

2 gânduri despre &8222;Batalia rimelurilor&8221;

  1. Mereu am considerat ca mascara nu merita sa fie produsul pe care sa dau mult. Asa ca mereu le-am folosit pe cele accesibile si unele m-au uimit – am avut vrei 4-5 tuburi de Wonderlash de la Oriflame, genial era. Si de la Rimmel era unul super ieftin (12-15lei acum 4-5ani).
    Maybelline Lash Sensational e genial, am varianta neagra cu ulei. Singurul minus e ca il dai jos greu – eu folosesc un ulei.
    Am primit candva, sa tot fie 7-8ani, un Chanel parca, dar banuiesc ca fusese deschis de mult timp, imi lipea genele urat. Nu am fost tentata sa cumpar ceva de lux niciodata cand e vorba de mascara, dau pe fdt, dau pe ruj, pe pudra..mascara nu.
    Insaaa cand mi-am luat corectorul Shape Tape de la Tarte, am pus 2 mini mascara (erau 0.25£). Tare rau imi pare ca n-am pus 10, e atat de misto! Maybelline e comparabil, insa Tarte e mai light cumva, nu incarca mult si se curata usor.
    Scuze de roman. :))
    Pupici

    Apreciază

    1. Ah, multumesc mult pt recomandari; ma voi intoarce la comentariul tau in momentul in care voi pleca la cumparat de mascara. Si eu tanjesc dupa Tarte, dar mi.e urat al naibii sa dau comenzi on line, mai ales peste mari si tari. Te pup :*

      Apreciază

Lasă un răspuns

