Review – Clinique Long Last Lipstick si Long Last Soft Matte Lipstick

Clinique este o gama cu o vasta experienta in ceea ce priveste produsele destinate ingrijirii pielii. Programul lor in 3 pasi a fost in adolescenta unul dintre titanii ritualului de ingrijire al tenului meu, si imi voi aminti mereu de efectele benefice ale produselor pe care le-am folosit de la ei. Pe langa produsele de skincare, Clinique are si multe produse de machiaj foarte bune care, din punctul meu de vedere, nu primesc suficient credit pentru ceea ce ofera.

In acest articol va povestesc despre experienta mea cu rujurile Long Last si L. L. Soft Matte, in nuantele Pink Peach si Matte Crimson.

Long Last in nuanta Pink Peach este un nude rozaliu, sidefiu, cu timide particule sclipitoare. Personal, mi-a rezistat si 4-5 ore, doar in conditiile in care am fost atenta cand mancam sau consumam lichide. L-am apreciat ca fiind foarte confortabil pe buze si de asemenea practic, datorita faptului ca nu a necesitat folosirea unui creion de buze sau chiar a unei oglinzi, pentru a oferi un aspect frumos si ingrijit. L-am aplicat si mergand pe strada, fara sa-mi fac probleme ca poate am dat rateu.

Long Last Soft Matte in nuanta Matte Crimson este un rosu vibrant, intens, dar pretios. Recomand fara exceptie, folosirea unui creion de buze. Altfel, riscati ca rujul sa nu arate ingrijit. Nu este vorba doar despre produsul in cauza. In general, din propria experienta, nu am intalnit ruj rosu ce sa nu aiba nevoie de un creion de buze in prealabil. Astfel veti crea un finish perfect conturat. De data aceasta rujul mi-a rezistat si 8 ore, desi am consumat bauturi ( cu paiul, ce-i drept ). Nu l-am testat si cu mancare, dar intuiesc ca, treptat, rosul s-ar sterge de pe buze si ar fi necesara reaplicarea lui. Din nou, produsul a fost confortabil pe buze. Nu l-as descrie ca fiind intr-adevar mat ( dar in niciun caz stralucitor ), ci mai degraba catifelat, matasos, elegant. Personal este finish-ul meu preferat – echilibrat, nici prea-prea, nici foarte-foarte.

Nu prea sunt potrivite denumirile nuantelor – peach (piersica), respectiv crimson (purpuriu), dar va puteti face o idee cu ajutorul pozelor.

Cat despre ambalaj, jos palaria! E realizat din metal si “cade greu” in palma. Are un aspect suplu si elegant.

Eu le-am cumparat din Sephora la pretul de 105 lei. Pretul este unul mare, dar in cazul de fata, justificabil. Practic, nu am ce reprosa produsului; deci in cazul in care iti permiti, sau doresti sa te rasfeti, sau vrei sa oferi un cadou de calitate, acesta merita. In cazul in care iti doresti un ruj cu aceste caracteristici, dar la 50/30% din pret, se gasesc si la alte marci mult mai accesibile.

Un gând despre &8222;Review – Clinique Long Last Lipstick si Long Last Soft Matte Lipstick&8221;

Lasă un răspuns

