Haul Oysho si Parfois

Buna dragelor! Astazi revin cu un scurt articol despre reducerile pe care le-am gasit saptamana aceasta.

IMG_20170113_155729_863.jpg

La Parfois exista mereu ceva frumos, de calitate buna si la preturi foarte ok prin comparatie cu preturile competitorilor acestora, din punctul meu de vedere.

Am o coama pe post de par si adesea imi sta in cale si ajung sa il prind la nimereala. De cele mai multe ori nu imi sta prea simpatic si ajung sa arat ca o femeie nebuna. Prin urmare, mi-am tot luat accesorii usor deosebite, care sa mimeze macar o idee ca mi-am dat silinta. Am mai cumparat si in trecut astfel de accesorii de la Parfois si s-au pastrat bine (ceea ce de obicei nu mi se intampla). De data aceasta am gasit o agrafa cu perlute, ce ma duce cu gandul la sirene. Este redusa la 7 lei de la 15 lei. Da, 15 lei tot este o suma ridicola pentru o prostie de obiect menit sa iti tina parul in frau, dar credeti-ma, am vazut in alte parti preturi si mai absurde. Revenind; tot pentru par am gasit si o clama din aceea cu clips pe spate. Nu era la reducere, dar mi-a placut efectul de „rose gold”, sau cupru, cum vreti sa ii spuneti. A costat 20 de lei si reusesc sa imi cuprind cu ea sectiunea frontala a parului.

Ultimul obiect luat de la Parfois, este o bratara care cu siguranta intra la categoria „love it or hate it”. Nici macar nu pot spune ca ilustreaza stilul meu, dar in ziua in care am achizitionat-o aveam nevoie neaparat de ceva care sa imi ridice moralul si daca 35 de lei au reusit sa faca asta (redusa de la 45), atunci nu am mai stat pe ganduri. Este aurie, este ciudata si arata ca o catusa. Hei, daca si tie iti place, eu nu te voi judeca. Doar mi-am luat-o si eu! Personal, mi se pare ca imita bratarile de la Monica Vinader, doar ca acelea sunt din aur si costa 350 de euro, bani cu care ii poti plati unui copil educatia pentru cativa ani, dar hei, ce stiu eu!? Mai departe.

IMG_20170115_013115_150.jpg

Oysho este unul dintre magazinele mele preferate, al carui singur defect sunt preturile de cele mai multe ori nejustificabile. Dar pentru asta exista reducerile. Reduceri minunate cateodata, iar alteori … nu prea. In ultimii ani am profitat mereu de perioada promotiilor si m-am ales cu lenjerie intima foarte frumoasa si camasi de noapte si mai frumoase. Iar cel mai incantator a fost faptul ca le-am ales la jumatate din pretul original. Dar grabiti-va, pentru ca marimile mici se duc ca painea calda. Ceea ce s-a intamplat si azi. Bluza de pijama pe care am ales-o era M, dar macar pantalonii sunt S (si tot sunt gigantici, dar pe mine ma bucura asta, pentru ca evident inseamna ca ma pot simti confortabil in ei). Bluza a costat 65 de lei, redusa de la 90 de lei, iar pantalonii au fost 80, redusi de la 100 de lei. Deci pijamaua asta ar fi costat ~200 de lei, ceea ce ar trebui sa fie ilegal, dar nu este. Si da, si redusa tot a costat prea mult pentru o amarata de pijama, dar avand in vedere ca stau mai mult in pijamale decat in haine de strada, personal consider ca a meritat investitia.

20170115_014436.jpg

20170115_014504.jpg

Si in ultimul rand, am luat si o pereche de lenjerie intima care sa se potriveasca cu sutienul purpuriu de la H&M pe care vi l-am aratat intr-un haul anterior. Mi-am zis ca n-ar strica inca o pereche in plus din aceasta cromatica. A costat 30 de lei, redusa de la 40.

Voi ati profitat de reducerile din aceasta perioada?

P.S. Voiam doar sa mentionez un lucru care m-a ingrijorat putin si in haul-ul cu H&M. Daca va deranjeaza imaginile cu lenjerie intima, imi pare rau. Si eu am momente cand simt ca poate este deplasat ca le-am postat, dar avand in vedere ca sunt proaspat scoase din sacosa, cu eticheta si evident, nu pozez in ele (haha!), presupun totusi ca este ok. Plus ca eu folosesc blogul in anonimat, deci as putea fi o calugarita care se simte putin deprimata intr-o joi dupa-amiaza si care vrea sa se simta macar pentru o zi precum Madonna (cantareata, desigur).

gg2

Lasă un răspuns

