Fashion Favourites #1

20161215_021146.jpg

Astazi revin cu un articol pe care l-am tot amanat din lipsa de timp. Este vorba despre articolele vestimentare pe care mi-a facut placere sa le port in ultima perioda. Sa incepem!

Haine

In aceasta categorie intra intai o fusta si o rochie pe care, culmea, le-am cumparat cand inca mai erau 30 de grade afara. Cu toate acestea am putut sa le port fara probleme toata toamna si chiar si in decembrie. Asta pana acum 2 zile, cand a venit gerul bobotezii si am iesit din casa cu 10 kilograme de haine pe mine.

Este vorba despre o fusta din imitatie de piele de la Zara. Are o culoare roz pal si s-a potrivit atat cu bluze din dantela, cand era cald, cat si cu pulovere. Desi este deschisa la culoare, nu s-a murdarit usor, iar dupa spalare la masina de spalat in repetate randuri, s-a purtat foarte bine. Se gaseste in magazine si pe site si in alte culori, la 130 de lei. *Topul din imagine este tot de la Zara, dar din pacate nu l-am mai vazut recent in magazine.

Rochia este dintr-o imitatie de catifea tot de la Zara. La momentul la care am cumparat-o se gasea in 3 culori, negru, verde si argintiu. Evident, eu mi-m ales-o pe negru. Vine mulata pe corp, nu se ridica atunci cand merg si n-am avut probleme la spalarea ei. Partea superba a fost atunci cand am fost pe acasa si m-au vazut mama si matusa; le-a placut atat de mult, incat au vrut sa le cumpar si lor. Si ca sa nu fim tripletele sisters, am luat bineinteles, cate o culoare diferita pentru fiecare. Am mai gasit in prezent, pe site, doar pe argintiu. Pret 60 de lei.

Nu veti ghici niciodata de unde este al treilea articol! Ati ghicit din prima, tot de la Zara!  L-am cumparat acum cateva zile, deci inca il mai gasiti in magazine si pe site, la pretul de 89 de lei. Mult pentru ceea ce este, dar asta este cu totul o alta poveste. Este un top tip lenjerie, o combinatie de catifea, matase, dantela. De fapt o combinatie de poliester cu poliester, dar ati prins voi ideea. Mi-am dorit de ceva vreme un astfel de top, desi n-are nicio treaba cu vremea de afara. Mi-a fost foarte greu sa gasesc ceva cat de cat decent. Nu ca as fi eu vreo mimoza pudica, dar 99% dintre maiourile in genul acesta, probate, aratau fix precum camasile mele de noapte. Cum naiba sa ies pe strada in ceva ce arata exact a lenjerie intima !?

20161213_191423.jpg

Si ca tot veni vorba despre lenjerie intima, am cateva piese pe care vreau sa vi le arat. Inainte de toate, mentionez ca lenjeria intima reprezinta piesele vestimentare pe care dau cei mai multi bani. Putin ma intereseaza ca ies pe strada in puloverul crosetat de mama pe vremea raposatului si intr-o pereche de pantaloni luati pe intuneric; atat timp cat am lenjerie frumoasa, totul este perfect. Etam, Intimissimi, Oysho, etc. sunt marcile mele preferate si daca mi-as fi facut blogul mai demult, as fi putut scrie o multime de articole in care as fi vorbit despre piese de-ale lor. Dar sa ne concentram pe prezent si pe alternative mai convenabile ca si pret.

Pentru ca voiam un sutien doar din dantela, pe alta culoare decat alb sau negru si pentru ca n-am reusit sa gasesc niciunul in magazinele de lenjerie in care intrasem, am zis sa incerc si la H&M. Aici am gasit exact ce imi doream si la un pret foarte bun. Un sutien doar din dantela, de culoarea bordeaux, foarte confortabil si care vine si frumos. Pentru ca imi place sa asortez lenjeria intima la sutien, am cumparat si 3 perechi in acelasi stil, de diferite forme. Pret sutien 60 de lei, iar restul ~20 de lei per bucata.

Tot de la H&M mi-am luat si un halat din imitatie de satin cu dantela de culoare neagra. Aveam doar halate pe alb si mi-am dorit si unul de culoare neagra pentru a se asorta cu camasile de noapte de culoare inchisa. Stiu ca n-are nicio relevanta cum naiba stai imbracat atunci cand vegetezi prin casa, dar hei! Fiecare cu ce-l face sa se simta bine. 🙂 Pret 99 lei.

Inchei capitolul haine tot cu lenjerie intima, de data aceasta romaneasca. Aveam nevoie de cateva maiouri pentru a le purta pe sub pulovere. In hypermarket am gasit de la Mr. Big unul pe negru si unul pe alb, din bumbac cu dantela si la fel si de la Uniconf, unul fuchsia, la care mi-am luat si o pereche de lenjerie intima. Nu mai retin preturile, dar daca nu ma insel maiourile au costat ~20 lei. S-au comportat foarte bine si ma bucur sa vad modele frumoase facute la noi in tara.

Incaltaminte

Pentru ca iarna port doar perechi de cizme asemenea celor army, mi-am zis ca ar trebui sa imi iau totusi si o pereche de cizme ceva mai feminine, pe care sa le pot purta si la fuste si rochii, dar care sa fie potrivite si pentru vremea rece. Am optat pentru o pereche de cizme peste genunchi de culoare neagra, simple, cu talpa joasa de la Il Passo. Le port atat la pantaloni, cat si la fuste, fara nicio problema. Sunt confortabile in mare parte ( mereu fac bataturi atunci cand port pentru prima oara o pereche de incaltari ) si cel mai mult ma bucura ca nu cad de pe picior, asa cum am mai patit cu alte cizme inalte. Pret 600 de lei.

Accesorii

La acest capitol „ma laud” cu 2 perechi de cercei. Prima este de la Parfois si este un model interesant, tipul acela de cercel ce poate fi purat simplu ( doar biluta metalica ), sau cu aplicarea in spatele urechii a celei de-a doua parti. Astfel acest accesoriu pare sa vina cumva din spatele urechii, ceea ce, din punctul meu de vedere arata neobisnuit. Culoare este asemanatoare aurului roz. Pret ~20 de lei.

20161119_165649.jpg

A doua pereche este din H&M. Am cautat mult timp o replica a cerceilor Tribales de la Dior, un model cu adevarat deosebit. Si am reusit sa o gasesc partial la H&M. Spun partial, pentru ca in loc de sistemul de perla dubla, cei de la H&M sunt formati dintr-o perla mai mare in spatele urechii si dintr-o pietricica in fata urechii. Dar am rezolvat, schimband locul pietricelelor cu un set de perlute de la Avon. Asa am realizat oarecum un model de cercei asemanatori cu cei de la Dior. Perla mai mica se regaseste in fata urechii si se introduce in perla mai mare, din spatele urechii. Pret ~20 de lei. Am economisit astfel 290 de dolari :)).

20161119_170744

 

Lasă un răspuns

