Haine pentru domnite contemporane

iiana (4).jpg

Astazi vreau sa va vorbesc despre un brand ce pune suflet si sudoare in realizarea unor articole vestimentare ce transpun esenta artei traditionale romanesti, intr-o bucata de material aleasa cu mare grija. Am aflat despre Iiana acum doi ani. Tin minte ca, on-line fiind, m-am trezit pur si simplu cu niste imagini in fata ochilor, ale unor paltoane absolut divine. Nu mai vazusem asa ceva decat in carti cu basme, ca “uniforma” pentru Craiasa zapezii. Am stat cam o luna pe ganduri si dupa tratative cu al meu parinte matern, am hotarat sa imi cumpar unul dintre acele paltoane.

Fiind destul de aproape de mine, am hotarat sa ma deplasez direct pana la showroom-ul lor, care se afla la Piata Natiunilor Unite. Acolo am fost intampinata cu caldura si mi s-a oferit posibilitatea de a “frunzari” printre sumedenia de ii, cojoace si basmale. Un vis! Un melanj de culori, modele si materiale. De la cea mai moale lana, pana la cel mai vaporos bumbac. Mi-au trebuit cateva minute ca sa nu ma pierd cu firea si sa uit motivul pentru care ma dusesem acolo.

In general, articolele se gasesc de la marimea S pana la XL. Initial am probat marimea mea, S-ul, dar pentru ca avusesera o comanda speciala pentru un XS cu care ramasesera pe stoc si pentru ca mi se potrivea mai bine, am ales-o pe cea din urma. Prin urmare, daca va stiti intre marimi, cel mai bine ar fi sa discutati direct cu cei de la Iiana si sa le cereti sfatul.

Haina este realizata impecabil, cu o adevarata atentie pentru detaliu. Modelul este unul autentic ce reuseste sa imi dea o stare aparte de fiecare data cand port acest palton. Mi s-a intamplat sa fiu oprita pe strada si intrebata de unde l-am cumparat. Materialul principal este lana, de o culoare alb murdar, ce s-a pastrat foarte bine. Ma asteptam sa se murdareasca repede, dar n-am intampinat astfel de probleme. Detaliile de culoare neagra sunt realizate fie din blanita artificiala, fie din fir de … matase, sau ceva foarte asemanator. Cand am dus haina la curatatorie, mi-a fost putin teama sa nu aiba loc vreun accident, dar totul  a decurs perfect, fara pata.

Fiind usor mai friguroasa, port paltonul acesta doar toamna si primavara, dar pentru majoritatea cred ca este sufiecient de calduros si pentru iarna. De asemenea imi place cum transforma fiecare tinuta, potentand efectul stilistic al unei rochii sau acompaniind o simpla pereche de pantaloni.

Cei de la Iiana au si site unde va puteti clati ochii, dar si showroom-ul despre care va vorbeam. Comanda se poate face si on-line, produsul venind prin curier sau posta. Gasiti detaliile pe site. Modelul pe care mi l-am cumparat eu a costat la acel moment ~570 de lei daca nu ma insel. Din pacate, personal, eu nu l-am mai gasit in prezent pe site, dar va las cateva dintre modelele asemanatoare.

1-1280x1514

dpp_1357-1280x1514

IMG_3399q-1280x1514.jpg

img_6869-1280x1514

IMG_6881-1280x1514.JPG

1-1280x1514 (1).JPG

*nota. Smiley-ul este pus pentru ca sunt foarte timida. Glumesc. Sunt doar urata.

Lasă un răspuns

