Cresterea imunitatii cu Echinacea forte de la Dacia Plant

 

Cred ca au trecut cel putin 3 ani de cand acest produs a intrat in viata mea. Sunt una dintre persoanele care raceste foarte rar, dar si cand o patesc … e vai si amar! Nu pot functiona normal, stranut in continuu si dorm non-stop. Dar nu eu reprezentam problema principala, ci al meu partener. Pana acum cativa ani, el racea la fiecare 2 luni in perioada toamna-iarna si cateodata, ca bonus, se trezea si vara cu cate o raceala. Sublim! Dar beleua suprema a fost cand am tinut mortis sa demonstram ca suntem un cuplu unit si am racit la unison. Eram Pic si Poc inconjurati de servetele si cani cu ceai. O imagine romantica, nu? Nu! Atunci am hotarat ca nu se mai poate cu imunitatea lui si ca sunt necesare masuri suplimentare pentru a schimba aceasta situatie.

Am intrat in primul plafar care mi-a iesit in cale si am rugat-o pe doamna vanzatoare sa-mi recomande ceva. Aceasta mi-a sugerat comprimatele de echinacea si mi-a prezentat mai multe firme distribuitoare. Pentru ca mi-a placut numele, am ales Echinacea forte de la Dacia plant. Stiu ca pare pueril motivul alegerii, dar in momentul acela abia ma tineam pe picioare si numai de alegeri minutioase n-aveam eu energie. Nu este intentia mea sa dramatizez, dar in acel moment am luat una dintre cele mai bune decizii din viata mea, in ceea ce priveste sanatatea. De ce? Pentru ca prietenul meu raceste acum cel mult o data pe an si raceala se manifesta mult mai usor. Mentionez ca dintotdeauna se imbraca corespunzator vremii de afara. De asemenea in ultima vreme intra in contact cu destul de multe persoane contagioase, deci cu atat mai mult este de apreciat efectul benefic al suplimentului. Cat despre mine … nici nu mai tin minte ultima oara cand am racit. Sunt constienta ca din afara nu pare ceva major, dar personal a fost o adevarata alinare sa nu mai fiu intr-un parteneriat domestic cu tipu’ din reclama la medicamente pentru guturai. Si desigur, a fost o bucurie si mai mare pentru el. Acum isi cumpara singur echinacea si ia comprimatele cu constiinciozitate de doua ori pe an, primavara si toamna. Nu este o regula generala, pur si simplu asa ne-am obisnuit si asa functioneaza in cazul nostru.

Un alt efect surpriza pentru care sunt foooarte recunoscatoare este faptul ca nu am mai facut infectii urinare. Pentru ca spre deosebire de barbati, femeile au uretra mai scurta si situata in vecinatatea vaginului si a anusului, ambele reprezentand surse de bacterii, aceasta este predispusa la infectii. Mi-au trebuit cateva episoade de tortura (cine a patit stie despre ce vorbesc), ca sa realizez ca in general, urologul se ocupa strict de tratarea infectiei, dar nu si de educarea pacientei. Pe scurt, ce a functionat pentru mine ca sa nu mai fac cistita:

*respectarea tratamentului adecvat. Da, este evident, dar credeti-ma! Am intalnit multe persoane suferinde ca si mine, care isi luau ele tratamentul dupa ureche. Nu, nu asa se face! Ci va duceti frumos la laborator, va faceti urocultura, cu rezultatul va duceti apoi la urolog (sau ginecolog) si urmati intocmai tratamentul dat de acesta. Nu luati medicamentul x, pentru ca a functionat si pentru vecina, colega, doamna din metrou, etc, ci ceea ce va prescrie doctorul special pentru dumneavoastra.

*ridicarea imunitatii cu echinacea. Daca aveam norocul ca raceala sa nu-mi dea batai de cap, nu acelasi lucru il puteam spune si despre infectiile urinare. Am avut o perioada de doi ani cu cateva episoade, care nu pareau sa se mai termine. Dar in momentul in care am inceput sa iau si eu echinacea, s-a intamplat minunea. Cu 1-2 exceptii, nu am mai facut infectii si chiar si cand am facut au fost forme foarte usoare. Pentru ca am prietene si colege care inca se mai chinuie cu aceasta napasta (infectiile urinare au tendinta de a fi recurente), cred cu tarie ca cresterea imunitatii mele a avut un rol major in aceasta poveste. Un alt supliment pentru imunizarea cailor urinare este si extractul de merisor, dar in cazul meu n-a functionat.

*igiena. Dragele mele, fara acest pas experienta mea n-ar fi avut un final fericit. Sunt lucruri despre care doctorul nu ne vorbeste (sau cel putin in cazul meu) si pe care trebuie sa le deducem singure. Ca si in cazul infectiilor vaginale, am stabilit ca infectiile urinare sunt determinate de anumiti agenti patogeni  cu care zona noastra intima vine in contact. Sa presupunem deja ca nu va asezati pe wc-urile publice, ca nu impartiti prosopul de corp cu nimeni, ca practicati sexul protejat sau ca aveti un partener stabil de incredere si ca faceti dus cel putin zilnic. Dar cistita tot va da batai de cap. Asta pentru ca bacteriile pot proveni chiar de la dumneavoastra: bacteriile care se gasesc in mod normal (sau nu) in flora vaginului, pot irita uretra, de aceea se recomanda mictionarea imediat dupa contactul sexual. Astfel se elimina bacteriile care poate au patruns pe uretra in urma contactului. De asemenea la nivelul anusului se regaseste E-coli, o bacterie care poate ajunge la nivelul uretrei si poate determina infectii urinare. Pentru a evita aceasta situatie, recomand toaleta locala cu apa si sapun dupa defecatie. Nu este nevoie sa detineti un bideu pentru asta, dusul normal fiind suficient. Pentru ca am dezbatut aspectul acesta cu mai multi colegi, din experienta proprie va spun ca servetelele umede nu reprezinta un substitut eficient. Apa si sapunul sunt sfinte si va rapesc doar 2 minute din timp.

In final va las cu pozele prospectului din care puteti afla si alte informatii care va pot interesa. Cumpar produsul din plafar, dar acesta se gaseste si in farmacii, cat si in hipermarket-uri si pretul variaza in functie de locul de unde il cumparati. Pret ~17 lei.

 

 

dacia plant echinacea forte

Pastilute de „iubire”…

Lasă un răspuns

