Premiu Concurs Sabon

Acum 3 saptamani am profitat de reducerea de 40% a celor de la Sabon si pentru ca organizasera si un concurs cu aceasta ocazie, mi-am incercat si eu sansele si am participat. Si bine am facut, pentru ca am fost una dintre castigatori. Voi reveni cu impresii despre produse cat de curand.

Bulgare mineral cu trandafir

Combinaţia perfectă de săruri de mare (sub forma unei bile), uleiuri aromatice şi minerale din Marea Moartă, ce constituie un tratament minunat după o zi stresantă şi tensionată. Lasă pielea catifelată. Conţin ulei de liliac, cu efect calmant.

Sărurile de la Marea Moartă conţin peste 26 de minerale esenţiale precum magneziu, calciu, sodiu şi altele. Aceste minerale asigură o piele sănătoasă şi hidratată.

Gel antibacterian

Gel de mâini antibacterian cu parfum persistent şi revigorant. Conţine alcool, ajutând la dezinfectarea şi împrospătarea pielii. Conţine vitamina E, ce ajută la păstrarea nivelului optim de hidratare a pielii.

Poate fi cu uşurinţă purtat în geantă sau luat în călătorii.

Crema de maini – Tub
Cremă de mâini ce conţine ingrediente naturale ca Aloe Vera şi vitamina E. Având o textură delicată, care se absoarbe uşor, această cremă protejează mâinile şi lasă pielea netedă şi catifelată. Efectul este de durată, pielea menţinându-se hidratată mai multe ore. 

Uleiul din Aloe Vera este extras din planta africană cu acelaşi nume, ajutând la menţinerea hidratării pielii. Acesta are proprietăţi de vindecare şi calmare a pielii, contribuind la regenerarea ţesuturilor.

Poate fi cu uşurinţă purtată în geantă sau luată în călătorii.

Disponibilă şi în varianta la sticlă de 60/200ml şi la tub de 30ml.

Gel de dus
Gel de duş îmbogăţit cu extracte de alge marine, pentru hrănirea şi revitalizarea pielii. Nu contine SLS, parabeni si uleiuri minerale.

Lasă un răspuns

