Review – Neutrogena Crema de maini cu SPF 25

neutrogena-anti-aging-hand-cream-spf-1

Tin minte cat de mult ma socau acele imagini cu actritele de la Hollywood trecute de o anumita varsta: chipurile erau “inghetate” in timp, fara riduri sau piele lasata, dar zoom-ul era aplicat pe mainile lor. Nu vreau sa fiu plastica in exprimare, deoarece ultima mea intentie este sa jignesc in vreun fel sau sa declansez vreun complex vreunei cititore, dar hai sa spunem ca fata si mainile nu pareau sa apartina aceleiasi persoane. Peste ani am aflat ca doamnele in cauza, cu ale lor chipuri impietrite, reusisera sa sfideze oarecum nemiloasa trecere a timpului cu ajutorul zecilor de tratamente, proceduri cosmetice si interventii chirurgicale, dar nu stiu exact din ce cauza scosesera din ecuatie aspectul mainilor.

Recent am avut o relevatie. Bunica mea, femeie pururi dedicata muncii pamantului, are mainile evident agresate de conditiile de munca: ridate si cu pete pigmentare. Desigur, pentru ca Providenta a hotarat ca ea sa se nasca agricultor sub soare si nu starleta de cinema, si tenul sau este in concordanta cu mainile. Dar stati linistite, va supravietui acestei vesti; are 1500 de ani, i-a cunoscut personal pe Nicolae Balcescu si gasca si are treburi mai importante decat sa se uite in oglinda. Bine, bine, dar ce facem cu mainile? Ce e de facut ca ele sa nu sfideze varsta?

Sunt sigura ca multe dintre voi au in arsenalul de beauty ratacita si o crema de maini hidratanta. Fie ca este Avon, fie ca-i Clarins, nu conteaza. Important este sa n-o tineti de poza, ci s-o folositi. Ori de cate ori este nevoie. Importanta este si folosirea unei perechi de manusi atunci cand faceti curat/spalati vasele. Aveti incredere in cineva care umbla frecvent cu substante de curatenie. Chestiile astea sunt dusmanul mainilor si al unghiilor voastre, deci folositi manusi. Buuun. Pana acum nimic nou sub soare. A, da! Apropo de soare, daca ati mai citit articole de pe blogul meu, sau orice alta sursa, stiti ca soarele este poate cel mai mare factor cauzator al imbatranirii pielii si de aceea ni se recomanda aplicarea unui produs cu SPF pe fata inainte de a iesi din casa. Pai daca si mainile sufera acelasi tratament, atunci de ce n-am folosi un produs cu SPF si pentru ele? Mai ales cand produsul se gaseste aproape peste tot, este convenabil si are loc in geanta.

neutrogena anti aging hand cream spf (3).jpg

Cremele Neutrogena erau foarte la moda cand eram in generala. Eu si toate prietenele mele aveam cate una si stiu ca erau suuuuper hidratante. Cu trecerea anilor am uitat de ele, dar le-am redescoperit dupa epifania mea. Produsul in cauza are  SPF 25 si o textura hidratanta. Are nevoie de cateva minute sa se absoarba complet. De asemenea tineti cont de faptul ca daca purtati negru sau aveti geanta de culoarea aceasta, este posibil ca lotiunea  sa lase urme. Eu patesc asa cu o singura geanta neagra, dar in rest n-am probleme si oricum petele albe se pot sterge. O aplic inainte sa ies din casa si pe drumul de intoarcere spre casa. De asemenea o folosesc si atunci cand sunt la volan, pentru ca razele solare patrund, evident, si in masina. Bineinteles ca puteti sa va dati pe maini cu orice crema cu spf, dar am preferat-o pe aceasta datorita formatului mic – e mai usor de tinut in geanta.

neutrogena anti aging hand cream spf (2).jpg

Am cumparat crema din DM si m-a costat ~25 de lei. Cantitate: 50 ml.

Lasă un răspuns

