Review – Dr. Brandt XYY Crema de ochi

dr-brandt-xyy-crema-ochi

In primavara ramasesem fara crema de ochi si pentru ca cea pe care o terminasem in acel moment era peste bugetul meu, mi-am propus sa “cercetez” prin Sephora pentru un alt produs. Privirea mi s-a oprit la standul Dr. Brandt. Am intalnit multe pareri pozitive de-a lungul timpului despre aceasta marca, asa ca mi-am zis ca nu ar strica sa o incerc si eu. Un nume cel puin dubios mi-a atras atentia: xyy eye cream. Initial m-a dus cu gandul la o anomalie cromozomiala ( sindromul y supranumerar / xyy), dar dupa ce mi-am mijit ochii mai bine am observat ca era doar un acronim pentru denumirea completa a cremei: (e)xtend your youth ( prelungeste-ti tineretea! ). Pai ce coincidenta draga doctore Brandt, exact asta vreau sa si fac! Folosesc crema de ochi de la 17 ani, in speranta de a intarzia cat mai mult aparitia ridurilor si sper ca aceasta abnegatie sa dea roade.

Haideti sa vedem ce promite.

O crema de ochi antioxidanta, ce protejeaza, hidrateaza si netezeste zona ochilor. Are incorporat un amestec de trei antioxidanti puternici ce determina protectie de lunga durata si aparare impotriva radicalilor liberi si a agresiunilor externe. Este formulata fara parabeni, parfum, sulfati sau ftalati. Printre ingrediente se gasesc si ceaiul verde, ceaiul alb, antioxidanti din samburii de struguri, vin rose si vitamina c, pentru ca pielea din zona ochilor sa aiba un aspect mai proaspat, mai tanar si mai odihnit.

dr-brandt-xyy-crema-ochi-4

Crema are o textura cremoasa, usor uleioasa, cu tendinte de a se solidifica. Este intr-adevar neparfumata, dar are un miros specific de vin, probabil datorita ingredientelor sale.

Ambalajul este reprezentat de un tub de plastic rezistent, cu accente metalice. Dozarea se face prin intermediul unei pompite. Citind ulterior si alte recenzii pe internet, am constat ca multe persone acuzau ca o pompita dozeaza prea mult produs, dar eu una, nu m-am confruntat cu aceasta problema, intrucat daca apasam mai usor, puteam doza exact cantitatea pe care o doream. O alta nemultumirea a consumatorilor a fost faptul ca lotiunea se intarea la orificiul pompitei, formand astfel un mic “tub” de produs ce astupa temporar canalul. Iar un aspect ce nu m-a deranjat, deoarece nu mi se intampla des, cu toate ca eu imi tin cremele de fata la frigider, dar si daca se intampla, pur si simplu apasam pe pompita si bucatica solidificata de produs iesea; o topeam intre degete, o aplicam pe piele et voila! Problema rezolvata.

Efectele?

Desi am perioade haotice cand nu ma odihnesc suficient, acest lucru nu s-a cunoscut, sau cel putin nu la capacitatea la care s-ar fi putut daca nu as fi folosit aceasta crema. Nu stiu cum ar reactiona in cazul persoanelor care intr-adevar au astfel de probleme, dar pentru mine a fost suficienta.

De asemenea, consistenta sa emolienta mi-a mentinut pielea din jurul ochilor hidratata. Spun acestea in cunostinta de cauza, intrucat la 17 ani am remarcat intr-o zi linii fine sub ochi; in aceeasi zi mi-am cumparat prima crema de ochi si am continuat de-a lungul timpului sa folosesc un astfel de produs, iar liniile nu s-au mai intors. Deci daca ridurile au fost tinute la distanta de-a lungul celor 4 luni de folosinta, produsul si-a indeplinit datoria. Desigur, tind sa cred ca produsul este recomandat unei femei la prima tinerete, deci n-as avea asteptari ca o doamna trecuta de 40 de ani sa aiba aceleasi rezultate.

Mentionez de asemenea ca desi am tenul mixt si crema tinde sa ajunga si prin alte zone ale fetei atunci cand o aplic, nu mi-a blocat in niciun fel porii si nu mi-a provocat niciun fel de reactii.

Acum urmeaza sa va impartasesc cireasa de pe tort. In mod normal crema se gaseste la pretul de 183 lei (15g), dar eu am dat mult mai putin si am primit si mini produse in plus. Cum asa? Sa va explic. In momentul in care i-am comunicat domnisoarei din Sephora ca m-am hotarat la acest produs si voiam sa mi-l duca la casa, mi-a spus ca are aceeasi crema, la acelasi gramaj, incorporata intr-un set constituit dintr-un portfard Dr. Brandt, ce mai contine si o mini apa micelara si o mostra full-size a cremei de fata, ambele gama xyy si mostra full-size a exfoliantului Microdermabrasion, totul la pretul de 79,50 lei. De ce? Pentru ca ambalajul de carton in care se gasea portfardul era putin rupt si prin urmare au fost nevoiti sa ii scada pretul. Se poate vedea in poza cat de “avariat” era acesta.  Va puteti inchipui ca nu am avut nimic de reprosat. Au contraire!

dr brandt 3.jpg

Lasă un răspuns

