Review – Ser Apivita Aqua Vita si Natural Serum Hydratation

apivita-ser16

Incepem articolul de astazi cu un mit: “tenul gras n-are nevoie de hidratare.” Ba are! Si eu sunt exemplul viu. Multi ani am avut tenul gras, dar in urma cu doi ani, pielea de la nivelul fruntii a inceput sa dea semne de deshidratare, dar in continuare cu prezenta unui exces de sebum. Tenul meu se transforma dintr-unul gras, intr-unul mixt. In momentul in care am observat ca un pseudo-rid  a inceput sa apara pe frunte  in anumite dimineti, mi-am zis ca este suficienta doar crema de fata, pentru aceasta zona a fetei mele si ca este cazul sa trec la nivelul urmator: serul de fata.

Primul ser incercat de la Apivita a fost Natural Serum Hydration. Probabil il stiti de prin farmaciile Sensiblu. Se gaseau, sau inca se mai gasesc, in patru variante, fiecare cu o culoare diferita a sticlei si destinate unei anumite probleme ale tenului. Evident, eu l-am ales pe cel albastru, pentru hidratarea pielii. Acesta mi-a ajuns timp de patru luni. Produsul mi s-a terminat fix in august, in timp ce eram in vacanta in Grecia, asa ca ce prilej mai bun de a recumpara serul decat exact de la mama lui de acasa. Numai ca surpriza! Apivita nu ar mai produce aceste seruri, ci le-ar fi reformulat. Cel putin asta a incercat sa-mi explice farmacista intr-o engleza nu foarte clara. Nici site-ul nu mi-a fost de prea mare ajutor cu informatii exacte, dar ceea ce este clar este ca de acum in colo se vor gasi doar trei dintre cele patru seruri de fata, iar un al patrulea ser este destinat acum pielii din jurul ochilor. Este posibil sa mai gasiti fostele variante ale serurilor care nu s-au vandut inca in farmacii sau in magazinul Apivita din mall-ul Baneasa. Noul ser, Aqua Vita, este posibil sa fi aparut si el la noi, deoarece am vazut pe pagina de facebook Apivita Romania ca ii se face reclama.

Informatii despre serul Aqua Vita de pe site-ul oficial:

“Face serum with chaste tree phyto-endorphins and hyaluronic acid, thanks to the innovative design of which proper function of all natural mechanisms for the moisturization of the skin is restored and triggered.

  • The chaste tree phyto-endorphins moisturize intensively and deeply as a result of a technologically advanced system that involves their encapsulation and transfer in cyclodextrins and liposomes
  • The hyaluronic acid in 3 molecular weights guarantees deep, intensive moisturization whereas it also binds and preserves moisture in the skin
  • The bioeffective aloe, organic honey extract & organic olive oil offer moisturization and nourishment
  • Oat and lecithin keep the moisture levels of the skin high for 24 hours
  • The patented propolis extract offers its antioxidant properties by protecting from oxidative stress and environmental attacks.
  • The patented infusion of a combination of 3 sideritis species triggers the youth proteins and offers its antioxidant, sunscreen and moisturizing effects
  • The geranium essential oil offers moisturization, revitalization and a sense of wellness

APIVITA has replaced water in the AQUA VITA SERUM with an infusion of a combination of 3 sideritis species in order to utilize its strong antioxidant, sunscreen and moisturizing properties.

Dermatologically tested”

Produsul are un miros placut, slab, ce dispare dupa aplicare, iar textura sa este foarte fluida si patrunde repede in pielea, nelasand nicio urma de reziduu, ci doar un ten hidratat.

Am folosit serul Aqua Vita timp de o luna si personal, n-am sesizat vreo diferenta intre efectele oferite de acesta si efectele date de vechea formula. Daca cineva mi-ar fi inlocuit serul din vechea sticluta, cu noul ser, eu una n-as fi realizat. Dar ii credem pe cuvant pe producatori, atunci cand ne spun ca au adus imbunatatiri formulei. Ce este insa vizibil perfectionat, este noul ambalaj. Desi pe mine ma incanta folosirea pipetei si faptul ca imi dozam cum doream eu cantitatea, noua “haina” a serului este mai potrivita, intrucat acum produsul nu mai ia contact cu aerul si de asemenea sticla este si mai opaca, ferind astfel serul de razele solare. Acest aspect face ca proprietatile serului sa fie pastrate mult mai mult timp, pentru ca noi sa ne bucuram cum se cuvine de beneficiile sale. Cantitatea produsului a fost dublata, ceea ce pe de-o parte inseamna ca acesta va va ajunge mai mult timp, dar pe de alta parte, pretul va fi aproape dublu.

Dupa cum spuneam, zona mea problematica este la nivelul fruntii, prin urmare am folosit doar la acest nivel o pompita dozata de ser, seara de seara. Pentru restul fetei mele, crema este suficienta. Dimineata nu il folosesc din simplul motiv ca nu am timp; trebuie sa aplic crema de ochi, apoi cea de fata, apoi cea cu SPF si apoi si crema de bust. Dar in zilele in care raman in casa si n-am nevoie de protectie solara, aplic si serul.

Ce efecte am observat? Produsul nu mi-a provocat eruptii sau pori incarcati. Linia mea fina a devenit si mai fina, incat daca inainte o observam doar eu in oglinda, acum abia o mai observ. Pielea nu mai pare “secatuita” dimineata, dupa somn, ci hidratata si luminoasa. Dar nu va lasati pacalite. Este un proces pe viata. Daca seara nu aplic serul, dimineata observ diferenta. De asemenea nu pot afirma ca serul a ajutat la “stergerea” acestui mic rid. Prin urmare este un pas pe care il voi avea mereu in rutina mea de ingrijire a tenului.

Luati in calcul ca aplic serul prin miscari de masaj ale degetelor si aproape in fiecare seara folosesc si un dispozitiv de masaj pentru fata. Prin urmare incerc prin toate mijloacele sa “ajut” acest produs sa patrunda cat mai bine in piele. Mentionez si ca sunt genul de persoana care bea multa apa; dorm cel putin 8-9 ore pe noapte, iar in perioadele stresante in care acest lux nu este posibil, incerc sa recuperez printr-un somn de dupa-amiaza; nu mai spun ca sunt topita dupa fructele de sezon, fructele oleaginoase si somon, toate alimente pline de vitamine, minerale, proteine si acizi grasi necesari pentru un ten frumos. Pe langa toate aceste elemente, un ser nu va face decat sa potenteze hidratarea tenului.

Am 23 de ani si aveam in mare parte un ten gras, DECI toate elementele indicau faptul ca ar fi trebuit sa fiu scutita de riduri pentru cel putin 100 de ani de acum in colo, dar nu. Poate ca de vina este faptul ca sunt foarte expresiva si probabil imi ridic des sprancenele sau poate faptul ca sapte luni pe an incalzesc excesiv locuinta pentru ca sunt friguroasa si astfel imi deshidratez tenul. Nu stiu. Cert este ca pentru un ten hidratat trebuie sa luati in considerare mai multi factori si sa nu va subestimati tenul gras/mixt sau varsta.

Precizez pentru persoanele ce nu au introdus inca in rutina lor un ser de fata ca acesta se alege in functie de problemele tenului si se aplica inaintea cremei de fata. De asemenea, pe langa miscarile de masaj ce determina absortia serului in piele, poate fi util si sa presati cu palmele pielea in zonele unde ati aplicat produsul. Dupa cum am mai mentionat, Apivita are in gama sa si alte tipuri de ser, unul pentru luminozitate cu vitamina c, unul pentru lifting cu laptisor de matca. Presupun ca variantele noi, reformulate vor ajunge si la noi cat de curand. Pana atunci, cele care se gasesc inca in farmacii si magazine sunt la fel de ok.

Un lucru foarte imporant este sa stiti ca unui ten deshidratat ii lipseste apa, deci trebuie sa-l ajutam cu produse bazate pe apa, cum este serul, iar unui ten uscat ii lipsesc uleiurile naturale ale pielii, deci apelam la uleiuri vegetale. Cum diferentiem unul de altul? Un ten deshidratat este tern, lipsit de stralucire, pe cand unul uscat prezinta mai repede riduri fine si zone de descuamare; un ten deshidratat este vizibil mai stralucitor si revitalizat atunci cand iesim de la dus, pe cand unul uscat este inrosit, iar pielea poate resimti disconfort.

Am cumparat serul in varianta cu pipeta din Sensiblu la pretul de 120 lei ( 15 ml), iar varianta noua am luat-o din Grecia, la pretul de 40 de euro ( 30 ml). Repet, este foarte posibil ca variantele reformulate  sa fi aparut deja si la noi. Daca nu, vor aparea sigur curand.

2 gânduri despre &8222;Review – Ser Apivita Aqua Vita si Natural Serum Hydratation&8221;

  1. Of, daca ai tu te-ai pricopsit cu un rid, iti dai seama de restul fetelor? Ma refer in special la mine, eu nu reusesc sa beau nici 2l de apa pe zi, nici sa dorm 8ore. In medie dorm vreo 6 si beau undeva la 1l de apa. Rareori beau 2 fortandu-ma.
    Am tenul mixt si am usoare riduri de expresie pe frunte. Nu le-as numi tocmai riduri, ci cumva pre-riduri, vor fi riduri in toata regula candva.
    Am si tendinte acneice asa ca dimineata folosesc o crema pentru problema aceasta, iar seara folosesc ulei de cacay. Cateodata il alternez cu uleiul de cocos si am de gand sa-mi iau si de avocado si de struguri.:)
    Interesant serul acesta, eu vreau unul Estee Lauder, dar e cam scumpicel.

    Apreciază

    1. Este ceva inevitabil si sper sa nu fac o obsesie din asta, dar macar previn cat pot. Ma amuza ca mentionezi de serul de la estee lauder. Te referi la advanced night repair, nu? Este pe lista mea. Este scump ca naiba, dar este regele serurilor. Daca el nu ne scapa, niciun ser nu ne va scapa de riduri. Fara exagerare, am auzit zeci de femei, de la 25 pana la 75 de ani, laudandu-l, nu doar pt efectul anti-rid, cat si cel anti-pete. Este un vis, dar tot sper sa aman cumpararea lui macar pana schimb prefixul…

      Apreciază

Lasă un răspuns

