Haul Forever21

forever 21.jpg

Mi-am dorit sa ajung in acest magazin din momentul in care am aflat ca a ajuns si la noi. Stiam ca voi gasi lucruri dragute, deoarece ani de-a randul am vazut fel si fel de rochii sau bluze in haul-urile de pe Youtube ale bloggeritelor din afara. Concluzia mea este ca sunt haine pentru toate gusturile, de la stilul grunge, pana la cel boho sau cel clasic. Preturile articolelor probate de mine au fost pana in 200 de lei si majoritatea s-a invartit in jurul pretului de 100-130 de lei. Evident, depinde de la caz la caz. Desi dragute si bine croite, personal, tot nu le pot justifica preturile, dar aceasta este situatia. Va las cu cateva poze ale lucrurilor cumparate.

Chiar daca a sosit toamna, mi-am luat trei rochii simpatice pe care abia astept sa le port. De asemenea mi-am cumparat si un choker, deoarece imi doream unul de ceva vreme, dar nu gaseam nimic mai pe gustul meu.

forever-21-floral-dress7

forever 21 haul.jpg

forever-21-choker2

forever 21 choker4.jpg

 

Lasă un răspuns

