Review – Lotiune Activa Acne Out – Biotrade

biotrade acne out.jpg

Sa ne intelegem. Sunt convinsa ca exista produse foarte bune in lumea asta pentru diferitele probleme pe care le intampinam in viata de zi cu zi, dar de cele mai multe ori mi-este incredibil de incomod sa le caut online si sa astept ca ele sa ajunga. Vreau acum si aici. Cel putin asa am ajuns in posesia acestui produs.

Mare parte din viata mea am fost o fire activa. Imi plac toate tipurile de sport si tot timpul le-am practicat fara sa le resimt ca pe o corvoada. Insa daca este ceva ce pentru mine face diferenta, acela este sportul practicat in aer liber. Din punctul meu de vedere, nimic nu se compara cu joggingul pe camp sau sporturile de echipa sau inotul. Insa, acest fapti implica de cele mai multe ori soare, praf, distanta mai mare pana la un dus. Toate acestea combinate cu inevitabila transpiratie = love. Sau mai bine spus, pentru anumite persoane, aparitia acneei pe spate. Personal, mi se intampla aproape exclusiv vara si nu este nimic grav, dar pentru cineva care poarta rochii si bluze cu spatele la vedere, nu este o bucurie. Dar niciodata nu ma obosisem sa caut o solutie pentru aceasta problema. Dar cu ocazia unui control de rutina al alunitelor la medicul dermatolog, am cerut un sfat si mi s-a recomandat Acne Out de la Biotrade. Informatiile din poze ofera toate datele despre ce este si ce trebuie sa faca acest produs, prin urmare voi trece direct la constatarile mele.

Am folosit prima oara produsul acum doi ani. Nu aveam cine stie ce probleme, iar rezultatele au fost foarte rapide. Adevaratul necaz a aparut insa vara aceasta. Nu pot sa-mi explic din ce cauza, dar din neant m-am trezit intr-o zi cu regiunea toracica superioara “atacata” de pustule. Era un adevarat cosmar si eram cu atat mai contrariata cu cat tenul imi arata mai bine ca niciodata. Problematic mai era si faptul ca ma aflam la inceputul lui iulie, iar intr-o luna plecam in vacanta, iar ultimul lucru pe care imi doream sa-l iau cu mine era un spate afectat de acnee. Trebuia sa actionez rapid. Asa ca m-am dus la prima farmacie ce mi-a iesit in cale si am luat lotiunea care stiam ca ma mai ajutase si in trecut. In fiecare seara am aplicat-o cu ajutorul unei dischete cosmetice pe toata zona afectata. Intr-un fel regret ca nu am facut poze “inainte si dupa”, dar situatia era atat de grava, incat mi-ar fi fost rusine sa le postez pe blog. Am folosit produsul trei saptamani, dupa care m-am oprit, deoarece am vrut sa fac o saptamana de pauza inainte de a pleca in Grecia. Este un produs ce usuca pielea, deci din punctul meu de vedere, combinatia cu soarele n-ar fi fost cea mai fericita. Am preferat sa nu exagerez.

Ce pot spune dupa trei saptamani de utilizare? Wow! As fi vrut sa va arat poze, dar repet, mi-ar fi fost mult prea jena, asa ca va trebui sa ma credeti pe cuvant….mai ales ca am cumparat produsul din bugetul propriu de doua ori si l-am mai recomandat si altor persoane. Pustulele s-au uscat treptat, iar culoarea pielii in zonele afectate s-a uniformizat. Pe zi ce trecea, acneea devenea tot mai putin evidenta. In momentul de fata mai am usoare urme, dar cat de curand voi reincepe sa folosesc lotiunea, pentru a scapa definitiv de petele post-acnee. Atentie mare! Nu exagerati cu produsul. Folositi exact cat aveti nevoie. Este nevoie de timp ca acesta sa-si faca efectul si daca veti aplica tone de lotiune nu va veti grabi vindecarea, doar va veti usca sau arde pielea. Folositi lotiuni cu SPF daca expuneti pielea la soare ( ar trebui sa procedati asa oricum, dar mai ales in combinatie cu un astfel de produs ). De asemenea, nu uitati sa va spalati pe maini dupa ce aplicati lotiunea. Va poate ingalbeni/ usca pielea degetelor. Avand in vedere efecul de uscare al pustulelor, va recomand ca o data pe saptamana sa folositi la dus si un gomaj sau un burete, pentru a indeparta celulele moarte. Dupa, aplicati o lotiune usoara pentru a hidrata pielea.

Aceasta a fost experienta mea cu lotiunea si ii voi ramane fidela. Sper insa sa nu mai am nevoie de ea, dar in caz de orice, stiu ca o gasesc la farmacia din colt si ca isi face treaba. Acum insa vreau sa va impartasesc si experienta unei a doua persoane. O cunostinta mi se confeseaza intr-o zi, cum ca s-a pricopsit cu o nesuferita infectie a scalpului, ce se manifesta prin pustule si prurit. Omul este cadru militar si banuia ca purtatul caschetei sau poate conditiile de munca i-au determinat problema. Consultase deja trei dermatologi, ii se recoltase secretie si ii se facusera analize. Rezultatul, o infectie cu Staphylococcus epidermidis. Ii se administrasera antibiotice orale, lotiuni preparate, lotiuni cumparate, creme, unguente si sampoane. Le incercase pe toate si tot nimic. Ii se tot repeta ca este o infectie banala, dar el tot nu scapa de ea si simptomele il chinuiau in continuare. Asa ca omul era disperat si dispus sa incerce orice. I-am sugerat sa incerce si Lotiunea activa. La cate potiuni folosise, ce rau avea sa-i faca alta in plus. Bun. Zis si facut. Ne luam “la revedere” si uit de el. Ma suna dupa cateva saptamani mai sa ma sperii. Imi urla in telefon de fericire. Scapase de belea si lotiunea era singurul tratament pe care il folosise in perioada respectiva. La un moment dat, dintr-un exces de zel, folosise mai mult decat era nevoie si reusise sa-si arda scalpul, dar totul e bine cand se termina cu bine. Prin urmare indiferent de zona afectata, folositi intocmai instructiunilor.

Ideal ar fi sa discutati intai cu un dermatolog, inainte sa folositi acest produs, dar daca nu se poate, cereti macar sfatul farmacistului si cititi prospectul inainte.

Am cumparat lotiunea din farmacie, la pretul de ~40 de lei. Cantitate: 60 ml.

 

 

 

 

4 gânduri despre &8222;Review – Lotiune Activa Acne Out – Biotrade&8221;

  1. Da, e foarte bună, mai au si alte produse, spuma de curatare, lotiune simpla, etc, eu am folosit asupra furunculelor recurente, in zona inghinală, care mi-au aparut tot in urma sportui, shorturile (de fotbal) sunt deobicei din material supraelastic, se supra incalzes si produc adesea microabraziuni, combinate cu transpiratie, praf, etc, „ti se freacă picioarele între ele” cum ar zice mamaia, ani de zile am căutat o soluție, am încercat totul, de la pudra de bebeluș la cremă pentru vârstnici, am trecut pe la mai mulți dermatologi, fiecare cu solutiile lui, pana la urma am ajuns la unul ce mi-a recomandat produsul acesta, e intradevar destul de scump, fiind un produs cosmetic si se gaseste foarte greu, doar la unele farmacii (mai de nisa) si doar pe comanda…sau pe internet, daca ai curaj sa cumperi si crezi ca nu sunt contrafacute, in fine deobicei cumpar 2 tuburi, unu sa actionez „pe problema” si unu de rezerva, se aplica cu tamponări de pe dischete de vata, deci 60 de ml iti rezolva problema in mai putin de o saptamana, cu 2-3 aplicarii pe zii, pe scurt un produs cu adevarat bun pe tru orice fel de „bube”

    Apreciază

Lasă un răspuns

