Review – La Roche-Posay Effaclar Duo [+]

effaclar duo3.jpg

Acum sase luni ( uf, cat timp a trecut! ), va spuneam ca am dat peste o oferta a celor de la Farmacia Dona, ce oferea o trusa continand crema si geleul de curatare a fetei, Effaclar de la La Roche Posay (gelului pentru curatare i-am facut o descriere aici ). Nici nu aveam idee ca atunci ma voi re-indragosti de Effaclar Duo +. Spun “re-indragosti”, deoarece mai folosisem in trecut timp de ceva ani ascest produs ( pe vremea cand inca nu era “+” ), deci am o experienta vasta cu aceasta crema, fiind probabil cea mai des utilizata lotiune de fata a mea. In aceste sase luni am folosit patru tuburi de Effaclar Duo + si cred ca a venit in sfarsit vremea sa-mi  ofer parerea despre acest produs.

Incep recenzia mentionand tipul meu de ten. Probabil v-am innebunit cu acest aspect, dar cititorul trebuie sa cunoasca aceste detalii pentru a sti cu ce se confrunta. Deci, am ten mixt (gras, dar usor deshidratat la nivelul fruntii ) cu tendinta de blocare a porilor.

effaclar duo2.jpg

Va spuneam ca am mai folosit si inainte aceasta crema si ca m-am oprit, motivul fiind unul foarte simplu: trecusera ani buni de cand nu mai aveam probleme cu acneea si m-am simtit destul de aventuroasa incat sa incerc si alte creme pentru fata. Treptat imperfectiunile au inceput sa apara, una cate una; nimic grav din punctul meu de vedere, o bubita luni, alta joi. Dar am avut si saptamani mai proaste, in care m-am confruntat si cu doua-trei „minuni” simultan. In decursul timpului in care am fost “despartita” de Effaclar Duo + cred ca am folosit trei-patru creme diferite si sunt destul de sigura ca nu a fost vina lor, ci pur si simplu acestea nu erau in masura sa faca fata excesului de sebum ce determina porii blocati si imperfectiunile. Toate acestea pana acum sase luni, cand mi-am zis ca n-ar strica o “revedere” cu crema de fata a celor de la La Roche Posay. Si bine am facut!

effaclar duo5.jpg

Nu vreau sa para a reclama, dar in acest moment nu-mi pot gasi cuvinte mai potrivite. Dupa o luna de folosire mi-am comparat fata in oglinda cu o poza facuta la inceputul perioadei de folosire. Fara dar si poate, diferentele erau cat se poate de evidente. In primul rand nu mai aveam niciun fel de eruptie pe ten. De asemenea petele post-acneice erau diminuate. De-a lungul celor sase luni de folosire am remarcat atat eu, cat si cei din jurul meu, ca tenul “s-a curatat”. De asemenea am constat ca punctele negre sunt mai usor de indepartat. Dupa sase luni, ma uit in oglinda si observ un ten fara imperfectiuni vizibile, asta deoarece comedoane inca exista, dar in numar muuult mai mic si pe care mi le vad doar eu cand ma uit de aproape in oglinda. Din punct de vedere al secretiei de sebum, personal n-am remarcat vreo diferenta. De asemenea inaintea perioadei menstruale, mai imi apara cate o bubita, dar nu este obligatoriu.

effaclar duo 1.jpg

Produsul in sine are un miros delicat, parca a flori de primavara, dar devine insesizabil atunci cand este aplicat pe ten. Textura sa este asemanatoare cu a unui gel si se absoarbe destul de repede in piele, permitand un masaj de cateva secunde. Ambalajul este ok, sub forma unui tub, dar in momentul in care produsul este spre final, prefer sa folosesc o foarfeca pentru a taia tubul si a folosi si ultimul strop de crema.

effaclar duo6.jpg

In incheiere mentionez ca a fost o perioada in viata mea cand m-am confruntat cu acnee in adevaratul sens al cuvantului, deci stiu cat de doborator poate fi sa ai un ten ce nu reflecta ceea ce este in interior. Ajunsesem sa mananc doar “bio-eco”, sa beau galeti de apa, sa nu folosesc niciun fel de produs de machiaj si sa nu folosesc de doua ori acelasi prosop de fata, atat de disperata eram. Nu mai spun cate produse incercasem… Intr-un final am ajuns la un medic dermatolog ce m-a trimis la ginecolog. In acea perioada nici nu aveam ce cauta la ginecolog, deci socul a fost cu atat mai mare. Dar normal ca m-am dus si mare mi-a fost mirarea cand am aflat ca niste banale chisturi ovariene imi creasera atatea probleme. De aici totul s-a simplificat si cu tratamentul potrivit, in cateva luni eram acne-free. Prin urmare, daca va confruntati cu mai mult decat doua cosuri si trei puncte negre, va rog consultati un medic dermatolog. Din nefericire, acneea este o afectiune ce poate fi cauzata de multi factori si un consult dermatologic ar trebui sa devina obligatoriu in cazul in care ne confruntam cu astfel de probleme. Dar in cazul in care problemele voastre sunt oarecum minore, aceasta crema poate fi solutia. Am intalnit si alte persoane care au avut rezultate favorabile cu acest produs.

Am cumparat crema din diverse farmacii la pretul de 66 de lei. Cantitate: 40 de ml.

Lasă un răspuns

