Review – The Body Shop Body Butter

The Body Shop este o companie ce vinde produse bazate pe ingrediente naturale, aprovizionate prin intermediul programului Community Fair Trade. Un produs TBS se vinde la fiecare 0,4 secunde. Scriind acest articol ma simt ca atunci cand v-am vorbit despre apa micelara de la Bioderma – aproape sigur ati incercat acest produs pana acum; este un produs vedeta ce merita sa aiba acest statut. Nu stiu de ce nu am incercat mai devreme aceste unturi, dar odata ce minunea s-a produs, a fost dragoste la prima vedere. Mult a durat pana cand m-am hotarat ce sa-mi aleg. Cum probabil stiti, TBS are o gama larga de arome dintre care va puteti alege. Indiferent ca va plac aromele fructate sau cele florale, aromele de nuci sau cele gurmande, TBS va pune la dispozitie o sumedenie de miresme. Eu m-am hotarat pentru cel cu zmeura si cel cu moringa.

the body shop unt zmeura5.jpg

The Body Shop Early-Harvest Raspberry

Acest unt de corp contine extract de zmeura, ulei din samburi de zmeura si unt de shea. Aroma va innebuni orice iubitor de fructe si nu numai. Miroase demential! La un moment dat eram in vizita la parintii mei si dupa ce folosisem acest unt, lasasem usa la camera mea deschisa; in scurt timp m-am trezit cu tata la usa, rugandu-ma sa ii aduc si lui din ceea ce credea el ca este o inghetata de zmeura. Nu voi uita dezamagirea din ochii lui atunci cand i-am spus ca mirosul este de fapt de la un unt de corp, nicidecum de la vreo inghetata. Are un miros veritabil de zmeura, sau mai bine zis de sorbet de zmeura, ce persista destul de mult timp pe piele si garantat si pe haine si in camera. Dar este un miros racoritor, nu inecacios.

 

 

the body shop unt moringa5.jpg

The Body Shop Moringa

Untul de corp cu moringa contine unt de shea, ulei din semintele florii de moringa, unt de cacao, ulei de susan, ulei din nuca braziliana, miere organica din Africa si ulei din samburi de struguri. Este probabil preferatul meu dintre toate aromele existente, intrucat eu sunt mai mult adepta aromelor florale. Mirosindu-l, ma duce cu gandul la parfumuri elegante, high-end. Este o mireasma rafinata, dar delicata in acelasi timp. Mirosul sau este destul de puternic si va persista mult timp, putand fi considerat prea greu pentru anumite persoane. Este genul de crema pe care as cumpara-o pentru o femeie matura ce nu doreste sa miroasa a sorbet de fructe, dar doreste totusi sa se bucure de hidratarea oferita de aceste minunate unturi de corp.

Si pentru ca tot am adus subiectul hidratarii in discutie, vreau sa va spun cu mana pe inima ca aceste unturi realizeaza o treaba impecabila. Am mentionat in numeroase ocazii in articolele mele ca m-am confruntat cu o piele extrem de uscata, indiferent de cata apa beam sau cate fructe oleaginoase mancam. Salvarea a venit sub forma uleiurilor si unturilor naturale de pe site-ul Elemental. Si oricat de dragi imi sunt acestea, cateodata simt nevoia sa folosesc ceva ce se va absorbi ceva mai repede in piele.

Textura este onctuoasa si cremoasa in acelasi timp. Necesita doua-trei minute de masaj si va lasa un usor film uleios pe piele, dar va promit ca a doua zi pielea mea de balaur era catifelataaaa si parfumata si minunata de-mi venea sa ma pup singura ca maimuta. Cu siguranta nu a fost ultimul meu contact cu aceste unturi. Imi fac cu ochiul si cel cu mango si cel cu grepfrut.

Chiar in acest moment pe site-ul The Body Shop este o promotie de -25% la oricare doua unturi pentru corp. Daca nu ma insala memoria, de aceeasi oferta am profitat si eu acum cateva luni, cand am achizitionat unturile din magazinul TBS.

Pret: 63 lei. Cantitate: 200 ml.

Lasă un răspuns

