Review – Aphrodite Olive oil and Donkey milk Body lotion

20160826_141737.jpg

Luna aceasta am fost in minunata Grecie. Am inotat in cea mai albastra mare, am vizitat tot ce s-a putut, am mancat cele mai proaspete fructe, cele mai bune preparate marine si cele mai aromate deserturi. Totul a fost asa cum mi-am dorit. Dar desigur ca am simtit nevoia sa iau acasa o parte ceva din farmecul acestei tari. Si intr-un portbagaj plin de sticle de ulei de masline, cutii de kataifi, kilograme de nisip si alte suveniruri, s-au gasit si doua produse cosmetice. Unul dintre aceste doua produse este lotiunea de corp de la Aphrodite.

Aphrodite este o companie ce doreste sa exploateze una dintre resursele cele mai de pret ale Eladei, si anume uleiul de masline. In producerea cosmeticelor sale, se utilizeaza doar ulei de masline extra virgin de origine organica de pe insula Creta.

Am ales acest produs, deoarece am fost intrigata de cel de-al doilea ingredient mentionat pe ambalaj – laptele de magarita! Scuzati-mi ignoranta, dar as fi fost la fel de socata daca pe recipient ar fi scris lapte de girafa. Nu stiu de ce in momentul acela mi s-a parut atat de ilar ca si magaritele alapteaza, ca doar sunt mamifere si dragele de ele, dar cert este ca a fost suficient cat sa-mi atraga atentia. Abia ajunsa acasa am descoperit de fapt ce mina de aur reprezinta de fapt laptele de magarita.

Aparent in Romania, un litru de lapte de magarita se vinde cu 100 de lei si exista si liste de asteptare, intrucat magarita da in medie un litru de lapte pe zi, fata de o vaca, ce da de zece ori mai mult lapte pe zi. De asemenea, laptele poate fi muls doar sase luni pe an, dupa ce aceasta da nastere puiului si doar daca puiul ramane in preajma sa. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca crescatorii de magari sunt din ce in ce mai rari. Pe baza laptelui de magarita se obtine cea mai scumpa branza din lume ( un kilogram se obtine din 25 de litri de lapte si costa 1000 de euro ). Acest lapte are un nivel ridicat de Omega 3 si 6, este extrem de bogat in calciu si protejeaza de infectiile gastrointestinale. ( sursa: agrointel.ro )

Bun, bun, dar cu ce ma ajuta pe mine faptul ca este pus in crema? Producatorul sustine ca insasi Cleopatra se imbaia in acest lapte, pentru o piele moale si matasoasa; Hipocrate il recomanda pentru numeroase boli si probleme ale pielii; bogat in acizi grasi Omega 3 si 6, vitamine si minerale, regenereaza pielea si reduce aspectul ridurilor; ideal pentru pielea sensibila, uscata sau care se confrunta cu psoriazis sau eczema; bogat in fosfolipide, ceramide si proteine, asigura o mentinere indelungata a hidratarii pielii.

Despre proprietatile celui de-al doilea ingredient principal al lotiunii, uleiul de masline, cred ca si tata-mare a auzit, dar eu le prezint oricum:

  • emolient si nutrtiv, hraneste pielea in profunzime
  • antioxidant, protejeaza impotriva actiunii nefaste a radicalilor liberi
  • reduce efectele imbatranirii
  • usor antiinflamator si reparator
  • calmant, reduce roseata si iritatiile
  • bland, tolerat si de pielea sensibila
  • fortifica parul si unghiile
  • potrivit pentru pielea uscata, imbatranita, pentru parul deteriorat, lipsit de stralucire

( sursa: elemental.eu )

Mai adaug eu ca este si foarte sanatos si delicios ( eu il mananc si doar pe paine, atat de mult imi place).

Printre ingredientele sale am mai remarcat uleiurile de macadamia, floarea-soarelui, avocado ( am mai vorbit despre el aici ), kukui ( conform elemental.eu este regenerator, restructurant, reparator) si  limba mielului ( “…penetreaza pielea pentru a repara straturile de celule din profunzime…combate scalpul uscat, cu mancarimi…” : viataverdeviu.ro ). Mai contine de asemenea si extract de arnica, ce “are actiune antiinflamatoare, atiseptica si faciliteaza vindecarea rapida a ranilor” ( sursa: csid.ro ).

Nu contine parabeni, siliconi, propylene glycol, ulei mineral, alergeni, ftalati, coloranti sintetici, alcool.

20160826_141758

Ambalajul este dotat cu pompita, facilitand folosirea produsului. Mirosul este un melanj de aroma de maslina, lactat si Lapte Doina. Pe scurt, o aroma subtila, ce se pierde repede.

Lotiunea are o textura fina, usoara si emolienta simultan. Este genul de crema pe care as avea incredere sa o folosesc pentru a-mi hidrata pielea corpului cum se cuvine, dar pe care as folosi-o si inainte de a imbraca o pereche de blugi. Cu alte cuvinte, hidrateaza foarte bine, dar se si absoarbe repede, lasand pielea catifelata.

20160826_170911.jpg

Avand in vedere bogatia ingredientelo, pretul sau este ceva mai mare, in speta 20 de euro, la un gramaj de 200 de ml. Eu am cumparat-o de pe o insula greceasca, dar din cate am observat pe internet, se gaseste prin toata Grecia, in magazinele de cosmetice bio. Daca prin calatoriile voastre va loviti de aceste produse, nu ezitati sa va cumparati ceva. Va fi cel mai inspirat suvenir pe care vi-l veti lua.

 

Lasă un răspuns

