Review – Nails Inc (Soft smokey grey)

nails inc.jpg

De mult timp eram curioasa in privinta ojelor de la Nails Inc. De fiecare data cand cascam gura prin Sephora, ma atrageau, le testam, dar mereu ajungeam sa cumpar de la standul de langa ( O.P.I.). Asta pana in ziua in care n-a fost chip sa gasesc un nude in firea lui de la O.P.I., asa ca mi-am mutat privirea inspre Nails Inc si mi-am ales nuanta Soft smokey grey.
Aceasta nuanta face parte dintr-o editie limitata,The New White, imbogatita cu extract de Floare de ceara, o floare alba rara din Thailanda, cu proprietati de vindecare recunoscute, terapeutice, de iluminare si de calmare; gama va imbunatati rezistenta si sanatatea unghiilor.

nails inc4.jpg

Ambalajul este reprezentat de o sticluta prevazuta cu un capac exterior metalic si unul interior de plastic de care este atasata si pensula, precum la ojele de la Chanel, Dior, etc. Pensula este buna, potrivita unghiei, iar produsul se aplica frumos cu aceasta.

fara blitz                                                 cu blitz

Oja in sine este de buna calitate, aceasta oferind un aspect asemanator manichiurei semipermanente. Nuanta pe care mi-am ales-o eu nu este lucioasa, ci mai degraba are un aspect laptos, delicat. Din punct de vedere al rezistentei, aceasta persista aproximativ o saptamana. In imagine puteti observa cum aratau unghiile dupa 7 zile. Mentionez ca lucrez cu mainile si ma spal foarte des pe maini.

Nuanta este un nude lavanda foarte cuminte, elegant, pur. Aleg aceasta nuanta atunci cand vreau sa am manichiura ingrijita, dar fara sa para ca am depus efort in acest sens.

In principiu este un produs bun, cu un ambalaj mai deosebit. Din punctul meu de vedere, nu pot justifica pretul de 65 de lei pentru 14 ml. Eu am cumparat oja la reducere la pretul de ~35 de lei, ceea ce afost mai mult decat perfect.

Lasă un răspuns

