Empties 2016 – Partea I

A trecut ceva vreme de cand am scris ultimul articol de acest gen si aveam un folder plin cu poze cu produse pe care le-am terminat, asa ca mi-am zis ca ar fi timpul pentru un nou “empties”.

bebe tei1.jpg

Voi incepe cu cateva produse cumparate din Bebe Tei. Trec rar pe acolo, dar cand o fac imi place sa analizez fiecare produs in parte. Am cumparat doua sticlute de ulei cu uleiuri esentiale de la Herbagen. Unul este cu lavanda, iar celalalt este cu menta. Miros placut, hidrateaza bine, sunt foarte ieftine (~13 lei!?). Daca va stiti cu piele sensibila, as zice sa testati intai pe o portiune mica de piele, deoarece uleiurile esentiale pot fi iritante pentru anumite persoane. Eu am folosit aceste uleiuri pentru cand ma duceam la masaj, pentru ca in principiu au ingrediente ieftine si nu mi se rupea sufletul cand vedeam cat cat de repede il consuma maseuza.

Alte produse ce mi-au atras atentia au fost mastile de la Skinlite ce se gasesc in sachete cu doua compartimente, deci pentru doua utilizari. Sincera sa fiu, nici eu nici mama mea n-am gasit vreo diferenta intre cea cu arbore de ceai si cea cu castravete (poate doar mirosul mai fresh al celei cu castravete). Ambele promit exfoliere si hidratare si se adreseaza tenului gras/mixt. Mi-a placut faptul ca s-a desprins usor de pe ten. Fata mea arata intr-adevar mai luminoasa, dar nu pot sa spun ca porii au fost curatati. Pret ~8 lei.

Un alt produs incercat de la Skinlite a fost masca pentru zona ochilor cu colagen. Aceasta e reprezentata de mici dischete semicirculare, imbibate cu produs. Eu le foloseam in diminetile in care aveam pungi sub ochi. Ce am observat: pielea era mai hidratata si usor luminoasa, iar pungile diminuate. Pret ~8 lei.

De la Yves Rocher am terminat mai multe geluri de dus: cel cu bumbac are poate cea mai suava aroma dintre toate gelurile lor de dus. L-as recomanda unei persoane ce nu suporta aromele puternice. La polul opus se afla cel cu cafea. Mie mi-a placut la nebunie cat de aromat era. Pacat ca aroma nu persista mai mult pe piele. Si asta vine din partea unei persoane ce nu agreaza cafeaua. Ambele au o textura cremoasa. Cel cu carambola este usor fructat, dar soft in acelasi timp. Pret 9 lei.

Din colectia de iarna de acum doi ani, gelul de dus cu portocala si cacao nu mi-a placut; nu mirosea asa cum te-ai fi asteptat, ci mai degraba artificial, ceea ce nu le sta deloc in fire celor de la YR. Din aceeasi colectie, gelul de dus cu mure miroasea foarte fructat si usor dulceag. Pret ~10 lei. Cu aceeasi aroma, lotiunea de corp este hidratanta, intrand repede in piele. Recomand unei persoane cu piele normala, care vrea sa se bucure de parfumul murelor. Mi-a placut foarte mult si scrubul cu vanilie; textura de gel, cu continut rezonabil de granule ce asigura exfolierea. Un punct in plus pentru aroma veritabila de vanilie gurmanda! Pret 17 lei.

De la La Roche Posay am terminat gelul de curatare a fetei. Cu o textura de gel vascos, in combinatie cu apa se transforma intr-o spuma fina, ce mi-a curatat fata fara a o usca. Are un parfum fin, aproape imperceptibil. Imi place pentru ca nu usuca tenul.

Tot gel de curatare pentru ten am incercat si de la Gerovital. Acesta are o textura mai lichida, iar combinatia cu ambalajul prevazut cu pompita, desi in idee practic, in cazul de fata poate fi enervant: produsul nu se disperseaza in palma, ci mai degraba din cauza vascozitatii scazute si a rapiditatii cu care iese din recipient, se imprastie peste tot, numai in palma nu. Produsul in sine a fost ok; miros fresh, curata impuritatile de pe ten, nu irita ochii.

Si de la Avon am terminat cateva produse. Gelul de curatare al fetei de la Planet Spa Oriental Radiance. Textura de gel vascos, miros suav. Desi accesibil ca pret, a facut o treaba buna. Nimic de reprosat.

De asemenea am terminat si cele doua spumante de baie foarte simpatice, cel cu portocala si merisor si cel cu mar copt. Eu prefer dusurile, asa ca le-am folosit pe post de gel de dus. Sunt puternic aromate.

Gelul intim Avon il folosesc de aproximativ 16 ani si este singurul gel intim pe care l-am folosit. Cred ca asta vorbeste de la sine. Nu cred ca voi folosi vreodata altceva.

Am folosit trei scruburi de la ei. Cel de la Planet Spa e foarte cremos si nu foarte abraziv. Cel cu capsuni si cel cu cacao miros incredibiiiiiil!!! Vorbesc foarte serios. Daca sunteti la dieta, va rog nu le folositi. Miros a cele mai bune deserturi din lume! Si ca un plus, exfolieaza foarte bine. Si sunt ieftine, undeva la 10 lei. Am uitat sa fac poza scrubului cu cacao, asa ca am luat poza de pe site-ul lor.

Sprayul de corp. Mai mereu am unul in casa. Vara imi place sa-l tin la frigider, pentru un plus de prospetime. Toate sprayurile miros bine. Nu pot spune ca hidrateaza pielea, dar imi dau o stare de bine.

Sprayul pentru picioare l-am comandat pentru prietenul meu; nu are in mod normal astfel de probleme, dar are o pereche de adidasi mai grosi, care mai ales dupa sala, n-au cel mai fericit miros. Asa ca sprayul a venit in ajutor.

De la Oriflame am avut o crema de maini absolut minunata; cea din gama Honey and Milk. Miroase foarte bine, hidrateaza excelent ( daca nu va plac cremele grase, nu este pentru voi ) si are un pret de bun simt.

Tot de la ei am avut si setul Diamonds and Pearls. Mirosul nu mi-a placut, dar oricum era slab; gelul de dus era cremos, sapunelul de maini nu mi-a uscat pielea, iar crema de maini mi-a placut pentru ca avea particule stralucitoare fine, care dadeau impresia de piele radianta; nivel mediu de hidratare.

De asemenea imi plac mult si manusile lor exfoliante. Dupa fiecare luna de folosire, arunc manusa, deoarece mediul umed si cald din baie este propice dezvoltarii bacteriilor la nivelul acesteia.

Tot pentru exfoliere am folosit si buretii de baie de la Ikea. Foarte ieftini si simpatici. Si in cazul acestora, dupa fiecare luna arunc buretele.

De la Zara Home am folosit sapunul de maini lichid Oriental Light si crema de maini Soft Cashmere. Sapunul este foarte parfumat. Dupa ce va veti spala pe maini, va mirosi in toata baia a ambra, mosc si santal. Crema este usor absorbita in piele, dar mirosul este unul mai neobisnuit, masculin…de piele si fum.

Tot la capitolul sapun lichid, am terminat si sapunul de la Elmiplant: cantitate generoasa, pret mic, din pacate mi-a uscat putin pielea. Pe de alta parte sapunul lichid de la Le petit marseillaise a fost hidratant, cu un miros suav.  Din categoria sapunurilor solide, am mai folosit inca un sapun Nesti Dante, de data aceasta cu aroma de bujor. Parerea mea despre ele aici. Un alt sapun solid a fost unul de acel tip transparent, cu diferite arome, ce se vor a fi naturale. Nu mi-a placut, deoarece s-a facut praf pana sa apuc sa-l folosesc prea mult. Era cumparat de la un targ de produse hand made.

Balsamurile de buze de la Balea sunt folosite frecvent de catre prietenul meu. Foarte ieftine (~4 lei), miros vanilat, hidratante, nelucioase. Si balsamul de la Himalaya a fost foarte ok, poate ceva mai cremos decat cele de la Balea si cu un miros dulce de banana!?

Am incercat si dischetele demachiante de la Carrefour. Mi-a placut ca au fost accesibile ca pret si ok ca si calitate, mai ales raportat la pretul lor.

De la Garnier am terminat uleiul de corp Huile Beaute Absolue. Foarte placut impresionata! Folosesc foarte rar produse de la ei. In primul rand mi-a placut ambalajul, faptul ca era prevazut cu un pulverizator foarte practic. Uleiul are o textura uscata, care permite ca dupa aproximativ jumatate de ora, uleiul sa patrunda in piele, nelasand un film uleios la suprafata pielii, dar in acelasi timp asigurand hidratare. Mirosul desi subtil, este foarte placut, a fructe oleaginoase, dar si usor floral.

De la Klapp am folosit masca peeling de fata, Clean and Active. Klapp este o marca nemteasca de produse profesionale, de cele mai multe ori folosite in saloane. Ele pot fi gasite pe si pe internet. Sunt de o calitate foarte buna. Masca se adreseaza tenului incarcat, cu pete pigmentare sau tendinta acneica. Se aplica pe tenul curat, se lasa sa actioneze ~20 minute, dupa care se clateste. Se recomanda folosirea sa de 2 ori pe saptamana. Ea isi face treaba, doar ca dureaza pana cand se observa efectele, avand o actiune lenta, blanda. Avand in vedere ca nu am mari probleme, nu aveam niciun motiv de graba. Textura este aproape fluida, iar mirosul sau este usor intepator. Pe ten determina o usoara senzatie de furnicaturi, care dispare odata cu clatirea fetei.

 

 

 

 

3 gânduri despre &8222;Empties 2016 – Partea I&8221;

Lasă un răspuns

