Review – La Roche Posay Anthelios XL SPF 50 fluid ultra-lejer

20160721_000011.jpg

Proprietati conform laroche-posay.ro:

Piele sensibilă și intolerantă la soare.
Intensitate solară ridicată.
Împotriva petelor provocate de soare (mască de sarcină, fotosensibilitate)

Protectie foarte ridicată UVA/UVB.
Protecție optimă SPF 50+ chiar și împotriva razelor UVA lungi (mai strict decât recomandările europene cu privire la produsele de protecție solară), grație versiunii optimizate a sistemului de filtre Mexoplex® combinat cu Apa Termală La Roche-Posay, calmantă și antioxidantă.

  • Textura nouă – ultra-lejeră: fluid non-gras, imperceptibil, cu efect uscat
  • Foarte rezistent la apă
  • Testat sub control dermatologic. Fără parfum, fără parabeni, non-comedogenic.

Textura, cum spune si producatorul, este fluida. Crema este absorbita rapid in piele si la suprafata ramane foarte, foarte putin un film uleios, motiv pentru care eu prefer s-o folosesc iarna. Iarna, desi am tenul mixt, tenul meu poate deveni deshidratat daca n-am grija, prin urmare formula sa este ideala pentru temperaturile scazute. Vara, din pacate, am considerat-o prea hidratanta pentru mine.

20160721_000044.jpg

Nu mi-a provocat nicio reactie acneica, dar daca o folositi vara, s-ar putea sa fiti nevoite sa apelati la “un strop” de pudra. O consider de asemenea ideala pentru un ten mixt matur. Finishul este suficient de mat, astfel incat sa nu provoace neplaceri, dar crema este si destul de hidratanta, astfel incat sa se „aseze” bine printre riduri.Plus ca dupa o anumita varsta, nevoia de matifiere nu mai este atat de mare.

Ambalajul este simpatic si practic. In sfarsit ne putem bucura si de ultimul strop de crema, fara sa apelam la foarfeca.

Am cumparat crema din farmacie la pretul de ~ 50 de lei. Cantitate: 50 ml.

 

 

Lasă un răspuns

