Review – La Roche Posay Anthelios XL SPF 50 Dry touch gel cream

20160721_000549.jpg

Cu acest articol inchei deocamdata saga produselor cu spf pe care le-am folosit. La capitolul corp am folosit multe alte produse, dar nu mai am recipientele si nu-mi mai amintesc care au fost acestea, so that is that.

Nu intamplator am lasat aceasta crema la sfarsit. Fiecare dintre produsele descrise in articolele trecute sunt produse bune, doar ca s-au potrivit cerintelor tenului meu mai mult sau mai putin. Dar in sfarsit l-am intalnit pe “the one”.

Cu riscul de a va plictisi de moarte, repet ce tip de ten am: mixt cu predispozitie la pori incarcati. Deci imi doresc o crema care sa ma protejeze de soare, fara sa contribuie la formarea de pustule sau de puncte negre; o crema care sa mentina tenul matifiat. Folosesc deja produsul de doua luni si pot afima ca tenul meu este seara la fel de mat ca si in zilele in care nu aplicam nimic pe ten sau aplicam doar crema hidratanta. Am simtit nevoia sa aplic pudra doar in zilele caniculare.

20160721_000556.jpg

Textura este fluida, dar in momentul aplicarii trebuie sa va miscati repede, deoarece in cateva secunde lotiunea pur si simplu “se asaza” pe ten si veti avea impresia ca nu v-ati dat cu nimic. E minunat! De asemenea nu mi-a determinat vreo eruptie si nici nu mi-a incarcat porii.

Am stat la soare, am condus, am facut sport in aer liber in plina zi. Nicio problema! Niciun disconfort cauzat da razele solare.

Ambalajul este foarte placut de folosit datorita pompitei. Eu folosesc 3 pompite pentru fata, gat si decolteu, dupa aplicarea cremelor de ochi si de fata.

Bravo LRP! Mi-ati facut o mare bucurie cu acest produs.

Am cumparat produsul din farmacie la pretul de 73 de lei, in cadrul unei oferte, la care am primit si apa termala LRP. Cantitate: 50 ml.

Lasă un răspuns

