Review – Bioderma Photoderm max 50+ ultrafluid

20160720_190528.jpg

Un alt articol, un alt produs cu SPF. Bioderma photoderm max spf 50 ultrafluid este indicata persoanelor cu piele intoleranta, sensibila, deschisa la culoare, cu pistrui, expusa la raze solare puternice. Este potrivita pentru toate tipurile de ten.

Puterea de acoperire este mica, as zice ca cel mult va poate face sa pareti mai bronzata, in functie de cat de deschis aveti tenul. Eu am nuanta claire si nu am observat nicio modificare de culoare. Poate imi trebuia nuanta mai inchisa.

20160720_190616.jpg

Textura este foarte fluida si lejera. Odata aplicat pe ten, produsul lasa un usor film uleios la nivelul fruntii (in cazul meu), dar asta nu mi-a blocat porii, deci nu m-a deranjat. Oricum, nimic ce un puf de pudra nu poate rezolva.

Ambalajul in esenta este in regula, dar daca nu sunteti atente, produsul se poate scurge foarte usor, asa ca aveti grija.

20160720_190538

Asigura protectie UVA/UVB, este rezistent la apa, nu are parfum sau parabeni.

Produsul se aplica cu 30 de minute inainte de expunerea la soare si se re-aplica la fiecare 2-3 ore. Se re-aplica de asemenea inainte si dupa inot sau dupa practicarea de sport.

Am cumparat crema din farmacie la pretul de ~50 de lei. Cantitate: 40 ml.

 

 

Lasă un răspuns

