Review – Bioderma Photoderm kid SPF 50+

20160720_213845.jpg

De ce o lotiune de plaja pentru copii? Pentru sufletul meu de copil! Lasand gluma la o parte, cred ca nu mai este o noutate faptul ca soarele imbatraneste pielea, asa ca mi-am zis sa incerc o lotiune cat se poate de eficienta in protejarea pielii de razele solare nocive.

Proprietatile sale conform bioderma.com.ro:

  • Garanţia unei protecţii maxime UVA/UVB împotriva efectelor nocive ale soarelui (arsuri solare, intoleranța la soare etc).
  • Activează mecanismele de apărare naturală ale pielii, exercită o dublă acțiune împotriva riscurilor de deteriorare celulară: brevetul Cellular Bioprotection®combinat cu Peptide-C.
  • Culoarea albastru deschis  evidențiază zonele neprotejate și asigură o protecție optimă. Culoarea albastră dispare la scurt timp după aplicare.
  • Textură plăcută, nu lasă film gras sau urme.
  • Toleranță excelentă.

Parerea mea? O crema de plaja excelenta: foarte hidratanta (daca tenul il am mixt, pielea de pe restul corpului are tendinta de uscare, asa ca apreciez produsele puternic hidratante), textura fluida, ce se absoarbe rapid in piele (in conditii de stat la plaja, intr-adevar situatia e mai lipicioasa, dar in oras, in viata de zi cu zi, a fost ok). Nu trebuie sa va faceti probleme in privinta culorii, aceasta intr-adevar dispare la cateva minute dupa aplicare.

Am cumparat crema din farmacie. Pret: ~50 lei. Cantitate: 100 ml.

Lasă un răspuns

