Review – Avene Crema nuantatoare compacta SPF 50

avene crema nuantatoare compacta

Acesta este primul produs pe care l-am incercat in momentul in care am hotarat ca voi folosi  SPF pe ten in fiecare zi, nu doar vara. Deoarece am tenul mixt, eram foarte tematoare sa nu am urmari neplacute, de tipul pori blocati, eruptii acneice, etc. Prin urmare, acum doi ani cand imi faceam un control de rutina la medicul dermatolog, aceasta mi-a recomandat crema nuantatoare compacta de la Avene. Din acel moment am folosit trei recipiente, pana cand, de-a lungul timpului au inceput sa apara si alte produse destinate tipului meu de ten; dar cu siguranta am ramas placut impresionata  de acest produs.

Are SPF 50, asigurarand protectie ridicata pentru piele intoleranta sau agresata, eficienta contra tuturor radiatiilor solare: UVA/UVB. Contine complex fotoprotectiv 100%mineral, pre-tocoferil, apa termala Avene. Nu contine filtre chimice, parabeni sau parfum. Este rezistenta la apa.

Se gaseste in doua nuante: sable si dore. Eu am tenul usor masliniu si mi s-a potrivit sable. Dore l-as recomanda unei persoane cu tenul inchis la culoare. Persoanelor cu pielea deschisa la culoare nu cred ca li s-ar potrivi acest produs, nuantele fiind mult prea inchise.

Textura este consistenta, dar odata aplicat pe ten, produsul devine oarecum satinat si lasa un finish proaspat. Avand in vedere ca am tenul mixt, pana seara tenul era lucios in zona T, prin urmare crema ar fi perfecta pentru o persoana cu ten normal. Cu toate acestea, produsul nu mi-a provocat vreo eruptie acneica de vreun fel.

Are o putere de acoperire destul de mare, putand lua locul unui fond de ten. Produsul vine si cu un buretel, pe care eu nu prea l-am folosit, preferand sa folosesc degetele. Ambalajul are incorporat si o oglinda.

Avand in vedere ca ni se recomanda ca produsul cu SPF sa fie reaplicat la fiecare doua ore, nu as recomanda crema pentru plaja, dar e ideala de exemplu, pentru birou: aplicata dimineata pe post de fond de ten, re-aplicata inainte de a pleca de la birou; avand in vedere forma compacta, poate fi purtata in geanta fara probleme.

Am cumparat-o din farmacii, pretul putand varia de la ~70 de lei pana la 100 de lei. Cantitate: 10g.

 

 

Lasă un răspuns

