Review – Avene Crema minerala 50+

20160720_151948.jpg

In acest articol va vorbesc despre un produs pe care l-am ales in graba, fara a-i cunoaste caracteristicile. Din aceasta cauza m-am ales cu o crema care desi nu mi se potriveste deloc, si-a facut datoria de a ma proteja de soare intr-o minivacanta la mare, neplanificata. Sa va explic.

Produsul nu are filtre chimice, parabeni sau parfum. Are protectie UVA si rezistenta la apa. Contine dioxid de titan, fotoprotectie 100% minerala, pre-tocoferil, apa termala Avene.

20160720_152002.jpg

De ce nu mi s-a potrivit? Pentru ca am tenul usor masliniu, iar crema are o tenta albicioasa, odata aplicata pe piele. De asemenea, produsul are o textura grasa, ce lasa un film uleios la suprafata fetei. Evident nu este o combinatie reusita pentru tenul meu mixt. Cu toate acestea, atat eu, cat si prietenul meu am fost foarte multumiti, in sensul ca nu am avut niciun fel de reactie neplacuta cauzata de soare. Crema ne-a protejat cu brio. Cui i s-ar potrivi acest produs?

In primul rand unei persoane cu tenul deschis la culoare, fara dar si poate. Trebuia sa ne fi vazut; daca eu am tenul mediu, al meu partener are tenul inchis; aratam de parca ne pusesem masti pe fata. Eh, dar ce mai conta!? Eram protejati. :))

Un alt aspect important: din punctul meu de vedere, nu este pentru cei cu tenul mixt/gras/acneic. Personal n-am observat sa-mi fi incarcat porii, dar better safe than sorry.  Crema este ideala insa pentru cei cu piele normala/uscata/intoleranta/piele ce se arde usor. Le-am sugerat acest produs prietenelor mele blonde si cu pielea ca hartia si am primit doar feedback pozitiv.

De asemenea este genul de produs pe care l-as indica varstnicilor si copiiilor.

Am cumparat crema din farmacie, la pretul de ~50 lei. Cantiate: 50ml.

Lasă un răspuns

