Review – Farmec Crema de fata anti-imbatranire SPF 50

farmec plaja 1.jpg

Luna trecuta cei de la Farmec au oferit bloggeritelor de beauty mostre cu crema de fata anti-imbatranire cu spf 50, gel reparator dupa plaja, gel racoritor dupa plaja si o oglinda simpatica ce poate fi purtata in geanta de plaja. Astazi va voi vorbi despre crema de fata anti-imbatranire cu spf 50.

Aceasta exista in 2 variante: cu tenta naturala si cu tenta aurie. Cea cu tenta naturala este recomandata fototipurilor deschise de piele, iar cea aurie fototipurilor inchise sau pielii bronzate. Personal, doar la cea cu tenta aurie am observat o putere de acoperire, eu avand tenul masliniu. Consider ca ar putea inlocui cu succes un bb cream sau un fond de ten cu putere medie de acoperire.

                                            fara blitz                                                                                     cu blitz

Produsul are o textura cremoasa, ce odata aplicat lasa un usor film la suprafata tenului. Desi am tenul mixt, acest aspect nu m-a deranjat, iar seara n-am avut tenul mai gras decat de obicei si nici nu mi-a provocat vreo eruptie acneica. Recunosc ca personal prefer un finish mat, dar pentru fetele cu ten uscat/normal, efectul hidratant al cremei reprezinta un plus.

Am dispus de 4 pliculete, deci 4 zile de testare. Avand in vedere vremea capricioasa din ultimul timp, am avut ocazia sa testez produsul pe canicula, vant, dar si in zile perfecte de vara. In toate conditiile, produsul si-a facut treaba; n-am simtit in niciun moment ca soarele mi-ar crea vreo neplacere.

Singurul minus pe care l-am observat, ar fi ca intr-una din zile am avut o usoara senzatie de usturime la nivelul tenului, in primele 2-3 minute de la aplicare, dar senzatia a disparut rapid si nu a mai reaparut. De asemenea trebuia sa fiu atenta sa-mi sterg buzele daca cumva produsul ajungea la nivelul lor, deoarece ma usturau putin. Dar repet, nimic tragic.

Este recomandata pentru toate tipurile de ten, persoanelor de 20+ ani, predispuse la alergii solare, pentru preventia intolerantelor solare, a petelor pigmentare, a fotodermatozelor, a ridurilor.

Nu contine parfum, ulei de parafina, parabeni, alcool, oxibenzona, octocrylene.

Contine filtre minerale cu asigura protectie ridicata si echilibrata impotriva radiatiilor UVA/UVB, vitamina E si ulei natural ecocertificat Inca omega, bogat in acizi grasi esentiali omega 3-6-9 si tocoferoli naturali.

Se aplica dimineata pe tenul curat, dupa crema de intretinere zilnica, cu 15-30 de minute inainte de expunerea la soare. Eu am aplicat continutul unui pliculet (2ml) pe fata, urechi, gat si decolteu.

Produsul se gaseste atat in magazine, cat si pe site-ul lor: farmec.ro, la pretul de 37,50 lei. Cantitate: 50 ml.

Voi reveni cu un articol si pentru restul produselor.

2 gânduri despre &8222;Review – Farmec Crema de fata anti-imbatranire SPF 50&8221;

Lasă un răspuns

