Review – Benefit Gimme Brow

benefit gimme brow

Indiferent de conceptia fiecareia fata de sprancenele sale sau fata de cum hotaraste sa si le aranjeze, fiecare femeie are nevoie de un produs de incredere care sa le ofere un aspect ingrijit.

De 2 ani eram fiedala unui produs de la o alta marca, dar pentru ca mi se terminase de cateva zile, iar cei de la Sephora tocmai scosesera gama pentru sprancene a celor de la Benefit, mi-am zis ca este momentul oportun sa incerc si eu unul dintre aceste produse.

Doua cuvinte despre filosofia mea fata de sprancene: personal, nu mi s-ar potrivi nici cele subtiri a la anii ’90,  dar nici cele bogate care sunt acum in trend. Prin urmare tot ce fac eu este sa ma pensez din joi in Pasti (de la natura n-am cele mai dotate sprancene) si sa aplic un produs care sa le fixeze la locul lor.

Ei bine, in noua gama Benefit aveti o oferta foarte bogata: geluri colorate sau incolore, creioane, farduri, etc. Poate fi coplesitor sa va hotrati la un produs anume. Pana acum am folosit doar un gel transparent si-mi propusesem sa iau ceva asemanator, dar la sfatul domnisoarei din Sephora, am optat pentru un gel nuantator si anume Gimme Brow- Brow volumizing fiber gel. Stiu ca produsul este disponibil de mai mult timp, dar acum are o alta infatisare.

benefit brow.jpg

Ambalajul: toata colectia abunda de ambalaje fantastice, ce duc cu gandul la carnavalurile din alte timpuri. Ambalajul produsului meu este conceput dintr-o sticluta si o perie asemanatoare celei de la mascara, doar ca are dimensiunile mult mai mici. Aplicarea cu aceasta perie este relativ usoara.

Produsul in sine are o consistenta cremoasa, dar care odata aplicat se usuca rapid. Gelul contine microfibre pentru a da volum sprancenelor. Produsul este disponibil in 3 nuante: nr 1 deschisa, nr 3 medie si nr 5 inchisa. Fiind bruneta, am ales nuanta nr 5.

Am aplicat produsul cu miscari de pensulare, ca si cum as peria sprancenele. Personal, prefer o singura aplicare. Ce am observat:

  1. Sprancenele par intr-adevar mai definite si usor mai bogate, datorita pigmentului si fibrelor.
  2. Sprancenele sunt fixate la locul lor aproape toata ziua; spun “aproape”, deoarece dupa +12 ore, 1-2 fire erau usor razlete, dar nimic tragic.

 inainte                                                      dupa

Rezultatul? Sprancene cu un aspect natural si ingrijit, fara sa fie evident ca am folosit ceva anume.

Cantitate: 3g.

Am achizitionat produsul din Sephora, la pretul de 129 de lei.

Lasă un răspuns

