Review – Collistar Crio Gel Anticelulitic

collistar.jpg

Dragi domnite, va promit ca nicio crema nu va va scapa de celulita de una singura, fara o dieta sanatoasa (mancare cat se poate de naturala, gatita corect si in cantitati normale) si sport (nu trebuie neaparat sa mergeti la World Class; sportul se poate face si pe covor sau in parc). Dar atunci de ce m-am apucat sa dau banii pe un astfel de produs?

Pentru ca mai exista un al treilea factor foarte important: masajul. Da! Masajul facut corect (fara echimoze sau telangiectazii) si des, poate inchide acest ciclu eficient impotriva celulitei. Si ca sa ne masam, sau si mai relaxant, sa fim masate, avem nevoie de un produs cat mai eficient.

Produsul se gaseste intr-un recipient din plastic prevazut cu o pompita foarte practica.

Textura este de gel, cum de altfel spune si numele, iar culoarea sa este de un verde pal.

Mirosul este unul foarte placut, un melanj de menta, limeta si iarba proaspat cosita. Va spun sincer ca daca voi gasi vreodata un parfum cu mirosul acesta, il voi cumpara. Atat de mult imi place.

In momentul aplicarii textura de gel se lichefieaza usor, permitand astfel masajul. In cateva minute produsul este perfect absorbit, lasand pielea foarte neteda. Mentionez ca produsul se poate absorbi si mai repede daca masajul este realizat mai viguros. Dar de dorit ar fi sa va faceti timp pentru masaj in sine, deoarece acest drenaj limfactic este de fapt cheia eliminarii toxinelor si a retentiei de apa din tesuturi, responsabile de aspectul de coaja de portocala.

In cateva minute veti incepe sa simtiti cum coapsele “va ingheata”. Daca sunteti friguroase sau va displac astfel de tratamente, nu va recomand experienta. Eu sunt friguroasa si senzatie de rece nu mi s-a parut atat de deranjanta, dar am auzit cateva persoane ce au incetat folosirea produsului pentru ca n-au rezistat. “Inghetul” dureaza ~ 5-10 minute.

Ce efect are??? Permiteti-mi sa va explic. Am folosit 2 sticle in perioade diferite.

Primul recipient l-am folosit intr-o perioada in care am mancat mai sanatos ca niciodata: nu puneam gura deloc pe zahar sau alimente procesate; doar fructe si legume proaspete, daca se putea doar de la bunica-mea din gradina; doar mancare gatita de mama, care gateste foarte bine si sanatos; lactate, cereale integrale, nuci de toate felurile si cat pofteam, curmale, etc. Faceam si sport, dar asta aproape mereu am facut. Oricum, nimic exagerat. In fiecare seara, dupa dus, ma masam cu acest gel. Sunt perfect constienta ca alimentatia a facut diferenta, dar gelul definitiva aspectul placut al pielii; dupa folosire pielea devenea si mai neteda. N-am avut niciodata piele mai intinsa ca atunci. Practic, desi avusesem o perioada de cateva luni de mancat sanatos si practicat sport, dupa folosirea gelului rezultatele au fost si mai bune si mai rapide. Si s-au mentinut si dupa terminarea produsului, atat timp cat am mancat sanatos.

Al doilea recipient pe care l-am folosit a fost intr-o perioada cand mancatul era mai nesanatos ca niciodata, sportul din joi in pasti, iar stresul la cote maxime. Ghiciti ce a facut gelul. Doar o gaura in portofel. Sincer, banuiam si eu ca va fi degeaba, dar am incercat oricum.

Concluzie: cu o dieta sanatoasa si exercitiu fizic, acest gel poate face minuni. Aroma sa deosebita ofera o senzatie de bine. Folosit dupa un atrenament intens, senzatia racoroasa poate fi o binecuvantare. Iar diferentele vor fi vizibile, el potentand efectele unui stil de viata sanatos.

De fiecare data l-am cumparat din Sephora. Cantitate: 400 de ml. Acum urmeaza partea curioasa: in 2009 m-a costat ~200 de lei, iar in 2013 ~160 de lei. Acum am intrat pe site-ul Sephora si am vazut ca ar costa 247 de lei!?  Mda … cu suma asta mai bine iti faci abonament la sala sau la masaj…

Lasă un răspuns

