Review – Ulei de corp Laurence Dumont

laurence dumont ulei sclipici

Am mai mentionat si in articolele trecute ca-mi place sa aplic un produs cu particule sclipitoare pe pielea expusa (antebrate, gambe, umeri, etc.). Nu sunt un mare fan al bronzatului, fie el natural sau nu, dar imi place ca atunci cand ma imbrac mai sumar, pielea mea sa aiba acel glow care pacaleste ochiul privitorului ca vezi doamne, ma hranesc bio eco si respir doar aer curat ( yeah, right!). Unul dintre produsele folosite in acest scop este uleiul de la Laurence Dumont.

Am cumparat produsul din Franta si din pacate la noi n-am vazut produse L.D. Dar daca printr-o intamplare aveti drum, nu ezitati sa-i acordati o sansa.

Ambalajul este reprezentat de o sticluta de plastic prevazuta cu pulverizator. Inainte de folosire sticluta trebuie agitata pentru omogenizare, deoarece particulele stralucitoare se depun la baza sticlei (evident).

laurence dumont ulei.jpg

Uleiul este unul uscat, ce se absoarbe rapid in piele, nelasand vreo senzatia neplacuta pe piele. Poate fi folosit si pe par, dar nu m-a tentat sa incerc.

Parfumul este unul foarte deosebit; il asociez cu aroma florilor albe, combinat cu nuante vanilate, gurmande. Cu toate acestea, nu este puternic si nici n-as fi dorit asta, avand in vedere ca-l folosesc vara, cand ultimul lucru pe care ti-l poti dori este o migrena.

laurence dumont ulei corp

Particulele stralucitoare, care se vor a fi de aur de 24k, ofera o sclipire subtila, delicata, nimic vulgar. Pielea pur si simplu radiaza, ca si cum ai fi baut doar smoothie-uri de morcov cu portocale de la Craciun pana-n prezent.

    cu blitz                                                fara blitz

L-am cumparat dintr-un magazin de cosmetice din Paris si a costat ~10€. Cantitate: 150 ml.

Lasă un răspuns

