Review – Apa micelara Bioderma Sensibio H2O

bioderma apa micelara.jpg

Nu ma pot abtine sa nu zambesc in timp ce scriu aceasta recenzie. A scrie un review acestui produs e ca si cum as vorbi despre crema Nivea. Aproape sigur ai folosit-o sau cunosti pe cineva care a folosit-o.

Sunt fana acestui produs de aproape 5 ani. In momentul in care Lisa Eldridge a spus ca o are mereu in kit-ul sau si ca de asemenea face parte din ritualul ei de ingrijire, n-am mai stat pe ganduri si am achizitionat-o.

Ambalajul e reprezentat de o sticla din plastic rezistent si sigilat, ce se gaseste in 3 variante:  100 ml, 250 ml, 500 ml. Eu folosesc varianta de 500 ml, iar pentru calatorii pe cea de 100. Un mic dezavantaj al acestui ambalaj il reprezinta faptul ca nu se poate indeparta capacul si prin urmare trebuie sa cumpar mereu sticlute mici pentru cand plec la drum, in loc sa refolosesc una singura. Dar evident, asta nu-i o tragedie.

Pentru ce folosesc apa micelara?

  1. Curatarea tenului.

Dimineata, inainte de a-mi aplica crema de fata, curat tenul cu o discheta demachianta imbibata in apa micelara. Imi place sa folosesc dischete mari. At the moment folosesc aceste dischete luate din Franta. Au fost foarte convenabile; un sac de 200 de dischete gigant, la 4 euro. Sunt cat palma mea de mari. Daca stiti unde as putea gasi ceva asemanator, scrieti-mi in comentarii. Mai imi plac foarte mult si dischetele de la Bella, cat si cele Caterine. Se gasesc in Careffour, Kaufland, etc.

cotopads

sursa foto: emag.ro

De asemenea, seara dupa ce spal tenul cu apa si gel de curatare, mai sterg o data fata cu o discheta cu apa micelara, ca sa ma asigur ca nu mai e nicio urma de murdarie. Este excelenta, mentinandu-mi tenul curat, dar fara a-l usca. Este genul de produs pe care l-as folosi si pe tenul unui copil, fara a-mi face probleme ca ar fi agresiv.

2. Demachiere.

Demachiaza perfect orice urma de fond de ten, mascara, ruj rezistent, etc. Singurul produs cu care n-am testat-o este mascara rezistenta la apa, dar multe bloggerite sustin ca inclusiv pe aceasta reuseste s-o indeparteze. Dar ffffoarte important: reuseste toate acestea fara sa agreseze ochiul sau pielea din jur in vreun fel. Nicio usturime sau iritatie. Doar o demachiere perfecta. Tin discheta imbibata pe pleoapa timp de cateva secunde, dupa care sterg usor si gata (demachiatul trebuie sa fie bland, altfel riscati aparitia ridurilor premature ale ochilor).

Am incercat multe alte ape micelare, dar aceasta ramane preferata mea datorita motivelor enumerate.

Am cumparat-o din Sensiblu si frecvent vanez ofertele lor, de tipul 1+1 gratis, 50% reducere, etc. Pret: ~70-80 lei. Cantitate: 500 ml.

Voi ce ape micelare folositi? Pe aceasta ati incercat-o?

Lasă un răspuns

