Review – Folie pentru manichiura cu efect metalizat AVON

avon_nailexperts_folie_pentru_manichiura_cu_efect_metalizat-613x613

 sursa foto: avon-shop.com

Incep acest articol cu o marturisire: cred ca gresesc undeva atunci cand folosesc aceste folii. Am urmat instructiunile produsului, am citit indicatii pe internet, am urmarit tutoriale pe youtube si am folosit 3 lacuri diferite de unghii, crezand ca poate baza era de vina. Cu toate acestea, nu am reusit sa obtin acel efect metalic complet si uniform al unghiei.

Mod de utilizare:
1. Aplicati primul strat de lac de unghii sau tratamentul preferat de baza.
2. Presati folia deja decupata, cu partea lucioasa spre exterior, pe unghie inainte ca lacul de unghii sa se fi uscat (nu este necesar ca folia sa fie decupata dupa forma unghiei deoarece aceasta poate fi ajustata ulterior.
3. Decupati folia dupa forma unghiei apoi aplicati un lac de unghii transparent deasupra, ca top coat.”

                                                                                                                                 sursa: avon-shop.ro

Insa  eu sunt multumita si de modelul pe care am reusit sa-l obtin. Probabil va fi ceva de genul love it or hate it, dar eu il consider un truc rapid prin care poti transforma o manichiura obisnuita intr-una interesanta.

avon folie aurie

Cum am procedat: dupa ce am aplicat cel de-al doilea strat de oja si acesta este pe punctul de a se usca, aplic folia cu partea corespunzatoare si presez usor. Secretul este sa faceti fiecare unghie pe rand si sa asteptati ca oja sa fie uscata complet inainte sa desprindeti folia. La final eu prefer sa nu mai aplic top coat, deoarece am impresia ca ii rapeste din stralucire, matuind-o, iar efectul metalizat a rezistat oricum si fara lac dupa. Si ca sa fiti sigure ca aplicati folia cum trebuie, cu varful unui ac zgariati folia pe ambele parti, pentru a identifica partea ce trebuie aplicata (asta pentru prima oara cand folositi produsul).

avon metalic

Fara blitz                                                                                                      Cu blitz

Produsul se gaseste sub forma unei panglici destul de lungi. Exista 2 nuante: una aurie si una argintie cu efect holografic.

Am comandat aceste folii din catalogul Avon. Pret: ~14 lei/buc.

Ati folosit aceste folii? Ati reusit sa obtineti rezultatul din catalog?

Lasă un răspuns

