Haul – Zara Home

zara home.jpg

Acum 2 saptamani am dat o fuga pana in Zara Home pentru ca-mi doream neaparat un parfum de camera pentru baie. Stiam exact ce voiam, pentru ca de fiecare data cand intrasem la ei in magazin, inca de la intrare ma lovea un parfum gurmand nemaipomenit; intreband-o pe vanzatoare cu ce au dat in magazin, de miroase asa bine, mi-a raspuns ca au folosit parfumul de camera, varianta Black Vanilla. Intrucat mai aveam cateva sprayuri de camera acasa, am optat pentru varianta odorizant cu betisoare.

Invartindu-ma prin magazin, am vazut ca sapunul lichid si lotiunea de maini sunt la reducere, asa ca am hotarat sa cumpar sapunul Oriental Light si crema Soft Cashmere. Daca nu ma insel, reducerea a fost de ~50%, deci am prins o oferta foarte buna. Produsele reduse probabil se mai gasesc in limita stocului disponibil si merita sa faceti achizitii in astfel de perioade.

Am cumparat produsele din Zara Home si au costat: odorizantul 80 lei, sapunul lichid ~11 lei (pret vechi ~22lei), crema de maini ~11 lei (pret vechi ~25 lei). Cantitate: 100 ml, respectiv 250 ml.

Voi reveni cu review-uri.

Lasă un răspuns

