Review – Apivita Creme de fata cu SPF

sitting-in-the-sun

sursa foto: blueloft.wordpress.com

Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca SPF-ul este arma nu doar impotriva melanomului, dar si impotriva imbatranirii premature a pielii. In ultimul deceniu s-a insistat foarte mult pe acest subiect, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Lasand la o parte superficialitatea lumii moderne si grija pentru aspectul fizic, cancerul de piele este o situatie foarte seriosa si trista.

Personal, nu am avut niciodata o arsura solara. Nu stiu cat conteaza faptul ca sunt usor maslinie de felul meu, deoarece al meu prieten este mai inchis la culoare decat mine si tot a patit-o, dar cert este ca am avut noroc si pana in prezent n-am avut astfel de experiente. Am fost un copil al soarelui, ca multi altii din generatia mea. Crema cu factor de protectie solara se gasea doar la mare si era considerata oricum un moft. Anii au trecut si am aflat cat de important este sa folosim astfel de produse, atat pe ten, cat si pe corp, in tot timpul anului, nu doar vara, asa cum s-a crezut mult timp. De ce? Pentru ca indiferent de starea vremii, razele ultraviolete pot trece prin nori, geam, etc. si ne pot afecta tegumentul. Nu voi insista mult pe acest subiect, deoarece multi cunosc deja aceste lucruri (sper!).

Eu n-am nicio problema in a-mi aplica SPF 50 pe corp la plaja sau vara cand sunt imbracata mai sumar; insa cand vine vorba de creme pentru ten cu SPF, situatia nu mai e la fel de roz. Am tenul mixt si este putin mai greu de gasit un astfel de produs cu care sa ma simt bine. Am folosit mai multe astfel de creme si le voi acorda fiecareia cate un review. Astazi va vorbesc despre doua creme de la Apivita.

apivita spf 30

sursa foto: apivita.com

Apivita Suncare light texture tinted face cream SPF 30 UVA + UVB

Dupa cum ii spune si numele, este o crema colorata. Nuanta cred ca este una universala, pe ambalaj nefiind precizata nicio informatie in acest sens. Mie mi s-a potrivit si am o nuanta medie a tenului. Acoperirea este intre mica si medie.

spf.png

Textura este fluida; finishul sau este dewy si desi am tenul mixt si prefer un aspect mai matifiat, am folosit crema iarna si nu m-a deranjat sa am tenul usor mai hidratat. Dar nu as folosi-o vara, deoarece mi se ingrasa repede tenul si am nevoie de o matifiere mai buna. Insa pentru restul anului e perfecta, din punctul meu de vedere.

Hipoalergenica, rezistenta la apa, fara alcool/silicon.

„SUNCARE Light Texture Tinted Face Cream SFP 30 has a rich formula and contains 83% natural ingredients

WITH WITHOUT
*Sea lavender *Parabens
*Propolis1 *Alcohol
*Aloe* *Silicones
*Lycopene *Mineral oil
*Vitamin Ε *Propylene glycol
*Provitamin B5 *Ethanolamines
*Hyaluronic acid *Phthalates, PCM, NM
*The water has been replaced by organic green tea infusion

1patented propolis extract (Patent Number: 100 75 20)
* certified organic cultivation

Aqua**, CI 77891, Octocrylene, Heptyl Undecylenate, Aqua, Cocoglycerides, Titanium Dioxide (nano), Triheptanoin, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Mica, Cetearyl Alcohol, Sesamum Indicum Oil, Hydrogenated Olive Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Glyceryl Stearate Citrate, Limonium Gerberi Extract, Olea Europaea Fruit Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Candelilla Cera, Cera Alba, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Camellia Sinensis Leaf*, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Rosmarinus Officinalis Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Hyaluronate, Solanum Lycopersicum Extract, Propolis Extract, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Hydrolyzed Wheat Protein/PVP Crosspolymer, Tricontanyl PVP, Silica, Phenoxyethanol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Talc, Xanthan Gum, Alumina, Caprylyl Glycol, Sodium Polyacrylate, Stearic Acid, Polyhydroxystearic Acid, Glycerin, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Lauroyl Lysine, Methyl Rosinate, Triethyl Citrate, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Parfum, CI 77491, CI 77499, CI 77492

* Certified organic cultivations
** Camelia Sinensis* Leaf Aqueous Infusion = Green tea water”

sursa: apivita.com

apivita spf 50

sursa foto: apivita.com

Apivita Suncare antispot face cream SPF 50 UVA + UVB

Culoare alba, textura fluida. Pana aici nimic important. Mirosul? Usor erbaceu, placut. Stiu ca sunt persoane ce prefera ca produsele sa fie inodore si ca la carte scrie ca e important ca lotiunile de fata sa fie astfel, pentru a nu provoca iritatii. Apivita insista pe faptul ca produsele lor sunt pline de ingrediente naturale, deci in mod normal n-ar trebui ca acest aspect sa ridice vreo problema. Mie chiar imi place cand un produs de fata este usooooor parfumat.

Acum urmeaza partea ciudata: cand aplic produsul pe fata, initial am o senzatie neplacuta, ca si cum finishul va fi unul lipicios. Ei bine, nu! In cateva secunde de la aplicare, tenul e perfect neted, de parca n-as fi folosit nimic. Este fin la atingere si se pastreaza matifiat pentru cateva ore bune. Perfect pentru vara! Ciudat este ca produsul nu e indicat in mod expres pentru un ten mixt, dar face o treaba foarte buna la acest capitol. Plus ca SPFul 50 ma bucura nespus.

Hipoalergenica, rezistenta la apa, fara alcool/silicon.

„SUNCARE Antispot Face Cream SPF 50 has a rich formula and contains 77% natural ingredients

WITH WITHOUT
*Sea lavender *Parabens
*Sea fennel *Alcohol
*Achillea* *Silicones
*Propolis1 *Mineral oil
*Lycopene *Propylene glycol
*Vitamin Ε *Ethanolamines
*Provitamin Β5 *Phthalates, PCM, NM
*The water has been replaced by organic green tea infusion

1patented propolis extract (Patent Number: 100 75 20)
* certified organic cultivations

Aqua**, Octocrylene, Titanium Dioxide, Aqua, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Triheptanoin, Cocoglycerides, Sesamum Indicum Oil, Sucrose Polystearate, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Cocoate, Silica, Sodium Stearoyl Glutamate, Limonium Gerberi Extract, Crithmum Maritimum Callus Culture Filtrate, Solanum Lycopersicum Extract, Propolis Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Camellia Sinensis Leaf*, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Sodium Hyaluronate, Achillea Millefolium* Extract, Cocos Nucifera Oil, Rosmarinus Officinalis Extract, Hydrolyzed Wheat Protein/PVP Crosspolymer, Alumina, Tricontanyl PVP, Phenoxyethanol, Polyhydroxystearic Acid, Stearic Acid, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Sodium Polyacrylate, Caprylyl Glycol, Glycerin, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Methyl Rosinate, Triethyl Citrate, Butylene Glycol, Sodium Citrate, Sodium Hydroxide, Parfum, CI 77491, CI 77499, CI 77492

* Certified organic cultivations
** Camelia Sinensis* Leaf Aqueous Infusion = Green tea water”

                                                                                                           sursa: apivita.com

Am achzitionat produsele din Sensiblu la pretul de ~100 lei fiecare. Daca aveti card de fidelitate Sensiblu, beneficiati de o reducere de 10%. Cantitate: 50 ml. P.S. exista si magazin Apivita in Baneasa Shopping City.

 

Lasă un răspuns

