Review -Creme L’Occitane

l'occitane creme maini.jpg

In articolul trecut v-am povestit despre experienta mea cu crema de maini cu unt de shea 20% de la L’Occitane. De asemenea am precizat ca apreciez si variantele lor mini, de 10 ml. Sunt perfecte pentru cele mai mici cluctchuri sau buzunare. Ei bine, la acest gramaj am incercat pe cea cu unt de shea si  vanilie, cea cu extract de migdale si cea cu unt de shea 15%, pentru picioare.

Crema de maini cu vanilie este preferata mea, dintre acestea. Are un miros absolut superb, dar pe care eu il asociez cu cel de miere, incat in momentul in care o folosesc, ma transpune intr-o dimineata in care ma delectez cu paine prajita decorata cu miere si o cana fierbinte de ceai de tei. Din punct de vedere al miresmei, o prefer pe aceasta in fata celei cu unt de shea 20%, despre care v-am spus ca este crema mea preferata de maini.

Consistenta este una echilibrata, cremoasa, ce permite o absorbtie rapida in piele, fara a lasa un film uleios, dar in acelasi timp hidratand mainile.

Cum m-am declarat etern fidela cremei de maini cu unt de shea, in perioada rece a anului, recunosc ca foarte probabil voi recumpara variante de 30 de ml a celei cu vanilie, pentru lunile calde de vara, cand doresc ceva mai light.

Cu o textura identica cremei cu vanilie, cea cu extract de migdale este o alta experienta olfactiva pe care m-am bucurat s-o incerc. Are o aroma pregnanta de migdale, de martipan, pe care cu siguranta personale ce aprecieaza aromele gurmande, o vor adora. Dupa cum am precizat, consistenta acesteia este identica cu cea  a cremei cu vanilie. Atat aceasta, cat si cea cu vanilie se gasesc si in varianta de 30 de ml, la 31 de lei.

Crema de picioare cu unt de shea 15%

Spre deosebire de surata sa cu 20% unt de shea, aceasta are o textura mai fluida, dar in continuare gasim o consistenta usor uleioasa, perfecta pentru un produs ce promite hidratare. Daca de obicei firmele creaza creme de maini cu texturi usoare , iar pe cele de picioare le fac mai consistente, L’Occitane a facut pe dos, ceea ce este perfect pentru mine. Nu am probleme cu pielea talpilor si detest senzatia uleioasa la acest nivel. Prefer o crema de picioare ce hidrateaza pielea si se absoarbe rapid, adica exact ce ofera acest produs. Exista si in varianta full size de 150 de ml, la pretul de 91 de lei.

Am cumparat cremele din L’Occitane, la pretul de 10 lei fiecare. Cantitate:  10 ml. Produsele pot fi gasite si in Sensiblu.

Lasă un răspuns

