Review – L’Occitane Crema de maini pentru piele uscata

l'occitane crema maini

Am inceput acum 5 ani sa-mi cumpar varianta mini de 10 ml a acestei creme, deoarece nu ma induram s-o achizitionez pe cea de 150 ml. Imi cumparam cate una din joi in Pasti si o foloseam doar in zilele de sarbatoare. Acum 2 ani intrasem pana la Sensiblu si am observat ca erau reduse de la 10 lei la….3-4 lei. Evident n-am stat pe ganduri si le-am cumparat pe toate pe care le aveau. Se uita si vanzatoarea crucis la mine. Dar ce mai conta!? Facusem afacere. Partea proasta a fost ca al meu partener in crime incepuse sa-si insuseasca din ele pentru a le folosi pe ten, dupa ras. N-ati vazut nimic mai ridicol si stupid decat un cuplu certandu-se pe o crema de maini … Ca sa nu mai lungesc povestea, vara trecuta eram pasare calatoare prin Paris si normal ca le-am calcat pragul celor de la L’Occitane. Al meu prieten s-a uitat la mine, mi-a citit dorinta in ochi si mi-a grait: “Of, cumpara-o odata! Oricum pare mai ieftina in euro.” Asa ca in sfarsit mi-am luat varianta full size a cremei.

De ce toate aceste mustrari de constiinta pentru o crema? Pai pentru ca Africa si pentru ca lumea moare de foame si eu stau sa-mi cumpar creme de maini la 100 de lei bucata. Dar in fine! In ritmul asta nu ne-am mai cumpara nimic. Atunci cand iti iei un parfum sau o crema de fata, parca nu-ti e asa greu sa investesti, dar pentru o crema de maini…

Ei bine, am totusi un motiv intemeiat. Mainile mele sunt groaznice. De la natura am multe linii trasate in palme, dar oricum si pielea mainilor o am foarte uscata. Cu riscul de a vi se face rau, va atasez o poza cu cat de rau mi se pot usca mainile. Si da, m-au vazut mai multi dermatologi; n-am nimic. Mai adaug faptul ca sunt germofoba si ma spal pe maini intr-o veselie. Si la piece de resistance, prin natura meseriei trebuie sa ma spal pe maini des si foarte riguros. Foarte probabil ca in cativa ani mainile mele se vor dezintegra. Lasand gluma la o parte, o femeie nu trebuie niciodata sa uite de ingrijirea mainilor, caci de multe ori acestea sunt cele care tradeaza varsta. Prin urmare, avand in vedere situatia, aveam nevoie de o crema excelenta, care sa faca ceea ce promite.

20150516_115053.jpg

Efectul ei? Pai mainile mele de zgripturoaica sunt instant hidratate si “reparate”. Cu oricare alta crema efectul era doar de moment, dar aceasta le mentine protejate pentru o perioada mai indelungata. Diferenta principala dintre aceasta crema si oricare alta incercata de mine pana in prezent, sta in puterea de hidratare fooooarte mare, cat si in capacitatea de mentinere a hidratarii. Din acest motiv nu o recomand vara, putand crea o senzatie neplacuta din cauza caldurii. Dar in restul anului, e minunata.

Din punct de vedere al ingredientelor, ea este imbogatita cu unt de shea, ulei de cocos, extract de miere, de nalba de mare si de seminte de in.

l'occitane crema

Are o textura onctuoasa, dar in acelasi timp aproape aerata, asemanatoare untului batut spuma. Mirosul este unul suav si curat. Ambalajul metalic ii da un aspect vintage.

loccitane unt de shea

Cantitatea de 150 de ml este generoasa, mai ales prin comparatie cu restul cremelor de maini. Asta ii mai justifica pretul de 92 de lei. Ca si longevitate pot spune ca m-a tinut toata iarna, plus martie. Deci 4 luni de frig, in care am folosit-o constant.

Este o crema pe care in sezonul rece o folosesc continuu, iar in rest, la nevoie. Nu ma pot lipsi de ea. O consider o crema tratament. Este singura care-mi “invie” pielea mainilor. Deocamdata n-am gasit alta care s-o intreaca. Sa ne intelegem: aveti buget nelimitat si doriti o crema de maini buna? Perfect, vi se potriveste! Mainile va plang de crapate ce sunt si va permiteti aceasta crema? Perfect, vi se potriveste! Aveti o piele normala si va prieste orice crema, chiar si una banala luata de la plafar? Felicitari! Sunteti niste norocoase. Continuati cu ce ati folosit si pana acum. N-aveti de ce sa investiti in aceasta crema. Indiferent de motivul pentru care decideti s-o cumparati, nu omiteti s-o testati inainte, in magazin.

 

Crema poate fi cumparata atat din Sensiblu, cat si din L’Occitane (magazin/site).

 

Un gând despre &8222;Review – L’Occitane Crema de maini pentru piele uscata&8221;

Lasă un răspuns

