Haul L’Occitane

image

Acum cateva zile am fost la un spectacol de muzica clasica la Sala Radio, iar la intrare mi-a fost inmanat un cupon cu reducere de 20% pentru mai multe marci ce se gasesc in Sensiblu, dar si pentru produsele L’Occitane.

image

image

Intr-un articol trecut am povestit cum cu ocazia cumpararii mai multor produse L’Occitane, mi s-au oferit o sumedenie de mostre din gama reparatoare pentru par: masca, balsam, ulei, sampon, etc. Cum samponul Apivita e pe terminate, mi-am zis ca e ocazia perfecta sa cumpar samponul reparator. Am optat pentru varianta la 500 de ml, deoarece era prevazuta cu pompita.

image

Descriere:
„Parul uscat si deteriorat va deveni puternic si stralucitor cu Samponul cu Efect Reparator din gama Aromachologie.

Formula noastra noua contine un complex anti-rupere, ce are la baza 5 uleiuri esentiale (ylang-ylang, portocala dulce, lavanda, muscata si angelica) si amino-acizi derivati din plante, care ajuta la repararea fibrei capilare. Formula sa nu contine silicon si ajuta, de asemenea, la netezirea si catifelarea firului de par. Mai mult, a fost adaugata si Vitamina B5 pentru a netezi, catifela si proteja fibrele capilare.”
                                  sursa: loccitane.com

Am cumparat de asemenea si varianta mini a parfumului Jasmin-Immortelle Neroli. Sunt o etern amorezata de parfumuri si gasesc aceste mici sticlute perfecte pentru vacante, cand ultimul lucru pe care ti-l poti dori este sa ti se sparga vreo sticla de 100 de ml prin bagaj.

image

Fara cupon, samponul costa 95 lei, iar parfumul 44 lei. Vor urma, desigur, reviewuri.
Cu aceasta ocazie, vreau sa mentionez cat de placut impresionata am fost de domnisoara de la L’Occitane din Afi. Este cu adevarat amabila si datorita dansei am indraznit sa incerc aceasta gama de par. Si de aceasta data mi-a oferit si mostre spre testare. Sincer, nu mai tin minte ultima oara cand un angajat al mazinului a fost cu adevarat dornic sa ajute.

Lasă un răspuns

