Review – Balsam de buze Caudalie

caudalie balsam de buze.jpg

V-am mai povestit cat de mult imi plac produsele frantuzesti. Puteti spune ce doriti despre masinile lor, mais quand on parle des produits de beaute, francezii sunt maestri.

Caudalie este un brand superb, ale caror produse, de la mic la mare, sunt realizate din frunzele si semintele de struguri, dupa formule performante care urmaresc sa lupte impotriva radicalilor liberi, prevenind astfel imbatranirea prematura.

Mathilde Thomas, fondatoarea Caudalie, sustine ca produsele sale sunt bogate in antioxidanti, oferind astfel pielii ajutorul necesar pentru a se mentine supla si radianta.

Primul produs folosit de la Caudalie a fost minunatul Huile Divine, despre care promit sa va vorbesc intr-un articol viitor. Odata ce am vazut ce incantatoare pot fi produsele lor, mi-am zis ca vreau sa incerc mai multe. Ceea ce ma aduce la articolul de astazi.

Balsamul contine antioxidanti din struguri, unt de shea, ceara de albine si ulei de caisa si este formulat fara parabeni, sulfati sau ftalati.

Acesta prezinta o textura matasoasa, dupa aplicare buzele fiind invaluite intr-un strat subtire, protector, nimic exagerat. Datorita acestei texturi delicate, senzatia de pe buze este una foarte placuta. Personal, nu prea imi place cand imi simt buzele…unsuroase.

Am folosit produsul la ambele extreme (vara si iarna) si buzele mi-au fost complet protejate si hidratate.

Parfumul sau este unul deosebit, la granita dintre aroma de bomboane si cea florala.

Ambalajul este rezistent si bine realizat; de multe ori mi s-a intamplat ca la anumite balsamuri sa se fisureze capacul si astfel sa nu mai stea fixat si sa mi se rataceasca prin geanta.

Daca produsul ar exista si in varianta cu SPF, ar fi perfect.

Am cumparat balsamul la set cu crema de maini Caudalie din farmacie, dar pretul sau la liber este ~20 de lei. Cantitate: 4.5g.

Un gând despre &8222;Review – Balsam de buze Caudalie&8221;

Lasă un răspuns

