Review – Masti Apivita

apivita masca.jpg

Am folosit masti pentru fata inca inainte de adolescenta. Ani de zile au fost rasfatul de care tenul meu s-a bucurat cu insatietate. Acum ceva timp am devenit mult prea absorbita de alte aspecte din viata mea si am uitat complet de masti si alte potiuni. Cand am realizat cat de mult imi lipseau si cat de bine imi era folosindu-le, am hotarat sa le integrez iar in ritualul de ingrijire al tenului meu. Insa zecile de optiuni iti pot induce o usoara stare de confuzie. Pe care sa o alegi? De ce? De unde? Sirul intrebarilor poate continua. Dar soarta are un mod simpatic de a rezolva chiar si micile dileme.

Intr-un articol anterior am vorbit despre o probleme pe care o am avut-o cu scalpul sensibil si cum am apelat la sampoanele Apivita. Ei bine, tot la standul lor erau prezentate pliculetele si tuburile cu masti. Foarte multe tipuri, adresate numeroaselor probleme pe care tenul le poate intampina. Ca o paranteza, mentionez ca mi se pare o idee foarte buna aceasta forma de pliculet. In felul acesta daca nu sunteti sigur in privinta unei masti, puteti oricand cumpara intai pliculetul si testa, iar ulterior, daca v-a placut produsul, sa cumparati varianta la tub. Mai mult, dupa cum se observa, sunt de fapt 2 pliculete, care din experienta va spun ca pot fi suficiente pentru 4-6 utilizari (ambele). Prin urmare, perfect pentru a va forma o parere.

Masca cu argila roz pentru o demachiere delicata.

O consider mult prea blanda pentru tenul meu in momentul de fata (mixt, cateodata gras). Este genul de masca care, probabil, mi s-ar potrivi la maturitate, dar in momentul de fata nu este suficient de matifianta, nefacand fata excesului de sebum. Dar pare ideala pentru cineva cu tenul normal sau sensibil. Textura este usor mai solida decat cea a unei masti normale cu argila si se comporta ca atare.

Masca de fata cu caise pentru o exfoliere delicata.

Are textura unui gel cu granule abrazive, mari. Incep prin a va spune ca daca aveti un ten sensibil/cuperozic, nu ar trebui sa folositi acest tip de masca. Poate fi destul de abraziva. Concret, face o treaba buna in exfolierea tenului normal sau mixt, incarcat. Nu va asteptati ca porii dumneavoastra sa fie ca noi, dar cu siguranta impuritatile de la suprafata tenului sunt indepartate. Pielea va fi mult mai fina la atingere. Ca un sfat, nu faceti abuz de ea si actionati intotdeauna cu miscari blande, circulare. Cand vine vorba despre ten, totul trebuie realizat intr-un mod delicat.

apivita propolis

Masca purifianta cu propolis pentru ten gras.

Are o textura aproape fluida. Inainte sa o aplicati, va recomand sa agitati recipientul, deoarece produsul are o parte uleioasa, ce se separa de restul mastii. Aceasta are si argila in componenta sa, deci se comporta ca atare: dupa ~ 10 de minute, se usuca pe ten, dupa care se poate clati. Produsul contine de asemenea particule exfoliante, dar intr-o cantitate mica. Pentru mine, aceasta masca a fost ok, dar nu pot spune ca am remarcat o schimbare evidenta. Este adresata tenului acneic datorita proprietatilor antiseptice si antibacteriene, motiv pentru care o folosesc inainte perioadei minunate a lunii, ca sa previn aparitiei vreunei pustule pe fata.

Masca de curatare profunda cu argila verde.

Am lasat pentru final masca mea preferata. Are o textura putin mai solida fata de mastile cu argila pe care le preparam din apa si argila propriu-zisa. Nu voi incerca sa fac acest produs sa para ceva mai mult decat este. Si atunci de ce imi place?

  1. Comoditate. Imi este mult mai simplu sa iau repede tubul, sa aplic masca si gata. Stiu ca poate suna ca un moft, dar de cele mai multe ori sunt atat de epuizata seara, incat numai sa prepar masti si sa presar argila prin toata casa nu vreau.
  2. Eficienta. Pur si simplu vad rezultate; cand nu uit s-o folosesc, tenul meu nu mai prezinta atata sebum si prin urmare punctele negre se formeaza mai greu. De asemenea, nici in perioada delicata a lunii, imperfectiunile nu-si mai fac aparitia. Eu o aplic intr-un strat generos si o tin muuulte ore. Desigur, sunt suficiente si doar 10 minute, dar mie asa imi place. O aplic la 2-3 zile.

Mentionez de asemenea ca mastile de la Apivita sunt bogate in ingrediente naturale, organice si lipsite de parabeni, siliconi, ulei mineral.

Am cumparat mastile din Sensiblu si au costat aproximativ 18, respectiv 80 de lei. Cantitate: 2 x 8 ml, respectiv 50 ml.

2 gânduri despre &8222;Review – Masti Apivita&8221;

  1. Nu am încercat până acum nicio mască de la Apivita. 🙂 În schimb, mi-a plăcut mult un balsam de buze de la ei (cel cu unt de cacao). ^^

    Apreciază

Lasă un răspuns

