Review – Moroccan Oil si Curl crema bucle

moroccan oil curl.jpg

De fiecare data cand Romexpo organizeaza acele targuri de beauty, incerc sa-mi fac drum pe acolo si sa vad ce mi-ar mai fi de trebuinta. Bine, cateodata (mai bine spus, de cele mai multe ori) nu-mi mai trebuie nimic, dar nu ma pot abtine.

Pentru ca auzeam in stanga si dreapta cat de minunat e uleiul de la Moroccan Oil, am zis sa testez si eu ceva din gama lor. Intamplarea face ca chiar ramasesem in pana de produse de styling, asa ca am optat pentru Curl crema pentru definirea buclelor.

Aceasta are un miros usor cosmetic, usor exotic. Textura este una groasa, iar produsul este dozat cu ajutorul pompitei. Pentru coama mea sunt suficiente 2 pompite.

Cum il aplic: masez produsul intre palme, dupa care las capul in jos si aplic crema in mod uniform pe toata suprafata parului, prin miscari de “prindere” a suvitelor in podul palmei. Fac asta pe parul proaspat spalat si uscat cu prosopul. Dupa, ori il las sa se usuce la temperatura camerei, ori il usuc cu foehnul.

Rezultatul: bucle definite (mentionez ca tipul parului meu este ondulat). Ce apreciez foarte mult la acest produs este faptul ca parul ramane moale, ca si cum n-as fi aplicat niciun produs in par.

Am achizitionat produsul de la targul de la Romexpo, dar se poate gasi si in saloane sau la ProfiHair Shop, unde se gaseste la pretul de 170 de lei. Cantitate: 250 ml.

Ca mostra mi s-a oferit si Uleiul tratament. Acesta are o textura densa si miros identic cu cel al cremei. Eu l-am perceput prea greu pentru a-l folosi dupa spalat, asa ca l-am folosit pe post de masca peste noapte, inainte de spalare. Mi-a mentinut parul hidratat, moale, imblanzit. Pret: 200 lei. Cantitate: 125 ml.

moroccan oil

Lasă un răspuns

