Review – Bioderma Atoderm Crema hidratanta

bioderma atoderm crema

“Datorită agenților săi hidratanţi și de restructurare, Atoderm Cremă consolidează bariera cutanată și, prin urmare, împiedică pătrunderea substanţelor iritante.

Îmbogăţită cu agenţi  hidratanți, Atoderm Cremă fixează apa în piele și previne evaporarea acesteia.”

                                                                              sursa info si foto: bioderma.com.ro

In articolul trecut v-am vorbit despre o lotiune de corp excelenta pentru pielea uscata. Acum va voi vorbi despre un lapte de corp destinat aceleiasi probleme.

Daca va confruntati cu o piele deshidratata si nu aveti dispozitia necesara sa apelati la uleiuri/unturi naturale (sunt preferatele mele, dar cateodata folosirea lor poate fi cronofaga), lotiunea de corp de la Bioderma este o alternativa minunata. Aceasta are o textura consistenta si odata masata pe piele, aceasta lasa un film usor uleios la suprafata. Cum am perceput eu acest aspect: filmul uleios actioneaza precum o masca pe timpul noptii, astfel a doua zi pielea este catifelata si hidratata. Evident, nu este genul de crema pe care ai vrea s-o folosesti fix inainte de a iesi in club. Are o consistenta mult prea bogata. Dar pentru lunile reci sau oricand inainte de culcare, e perfecta.

Cantitatea generoasa de 500 de ml va va fi mai multe decat suficienta. Veti ajunge sa va plictisiti de ea pana o veti termina de folosit.

Ambalajul este foarte practic, fiind prevazut cu pompita.

Am cumparat crema din farmacie si m-a costat aproximativ 80 de lei.

Atat crema de la La Roche Posay despre care am vorbit in articolulu trecut, cat si aceasta, m-au ajutat intr-o perioada in care imi venea sa ma scald intr-o cada de ulei de ricin; atat de uscata imi era pielea. De la folosirea lor pana in prezent, nu am mai avut aceasta problema. In prezent folosesc zilnic orice lotiune imi pica in mana.

Un gând despre &8222;Review – Bioderma Atoderm Crema hidratanta&8221;

Lasă un răspuns

