Review – La Roche Posay Lipikar Baume

la roche posay lipikar baume.png

Recomandari:

„Uscare severa a pielii la bebelusi, copii si adulti.
Piele sensibila, foarte uscata, iritata si predispusa la prurit care genereaza scarpinat.

Inovatie rezultata din 25 de ani de cercetare:
LIPIKAR Balsam AP+ cu Aqua Posae Filiformis, un nou ingredient activ exclusiv pentru a actiona asupra celor doi factori determinanti pentru pielea cu tendinta atopica:
• Restabileste si stabilizeaza echilibrul microbiomului
• Repara si conserva bariera cutanata
Intr-o formula concentrata in Niacinamida calmanta si Unt de Karite 20% si dezvoltata cu un minimum de ingrediente active selectionate pentru eficacitatea si toleranta lor.
Fara parfum. Fara parabeni.
Absorbtie rapida pentru a facilita si accelera aplicarea zilnica. Fara efect gras sau lipicios.”

                                                                                                             sursa: laroche-posay.ro

Am folosit lapte de corp toata viata. Am folosit o crema de corp dinainte de a folosi una de fata. Poate de aceea nu m-am confruntat multi ani cu pielea uscata. Asta si faptul ca beau doi litri de apa pe zi. Ei bine, a fost nevoie de o perioada mai agitata, in care am omis sa mai folosesc o crema hidratanta, ca pielea corpului sa devina deshidratata. Nici macar produsul pe care il foloseam la momentul respectiv n-a reusit sa mai repare situatia. Asa ca m-am indreptat spre farmacie, asa cum procedez mereu cand dau de cate o belea de genul acesta. Acolo am gasit crema despre care va voi vorbi azi.

Lipikar baume are o textura onctuoasa si un miros aproape insesizabil. Este ideala pentru perioada rece. Ambalajul este reprezentat de un recipient de plastic prevazut cu pompita; o alternativa comoda de utilizare al produsului.

Eu am folosit-o in fiecare seara, dupa dus. Are o cantitate generoasa de 400 de ml, care mi-a ajuns pentru aproximativ doua luni. Dupa aplicare nu pot spune ca lasa un film gras pe piele, dar cu siguranta nu mi-ar fi prea drag sa-mi trag o pereche de blugi pe mine, dupa folosirea ei.

Ce efecte am observat? Pe moment, pielea este rehidratata, ca sa spun asa. Pur si simplu, nu se mai observa acele “crapaturi” pe piele. Insa operatiunea trebuie repetata a doua seara. Este un proces de durata. Dar deznodamantul este unul fericit: dupa 4-5 saptamani pielea mi se pastra hidratata mai mult timp. Intentionat saream peste o seara-doua de cremuire pentru a observa daca hidratarea se mentinea mai mult timp. Dupa ce am terminat-o, pielea era aproape in totalitate readusa la normal.

Am cumparat-o din farmacie si m-a costat ~90 lei.

 

2 gânduri despre &8222;Review – La Roche Posay Lipikar Baume&8221;

Lasă un răspuns

