Review -Vichy Normaderm

 

vichy-normaderm-total-care-crema-ptingrijire-ten

sursa foto: donaonline.ro

“Descriere

Corecteaza cele 6 semne principale ale tenului cu probleme: imprefectiuni, pori dilatati, luciu, roseata, pete post-acnee, relief neuniform. Pielea este integral transformata incepand cu a 7-a zi.


Adresabilitate:

Ten cu probleme.

Mod de utilizare:

Aplicati pe toata fata, evitand conturul ochilor, dimineata si/sau in timpul zilei pe pielea in prealabil curatata.”

                                                                                                            sursa: donaonline.ro

 

Ce am remarcat:

-din punct de vedere al acneei nu ma pot pronunta, deoarece au trecut niste ani de cand m-am confruntat ultima oara cu asa ceva. Insa cu siguranta nu mi-a declansat vreo astfel de reactie.

-sebumul: aceasta crema a fost in cazul meu un bun matifiant. Tenul parea a fi discret pudrat dupa folosirea ei.

-puncte negre/pori dilatati: avand in vedere ca sebumul a fost mentinut sub control, nici porii nu au fost blocati, deci n-am observat formandu-se alte puncte negre. Cat despre cele pe care le aveam deja, ele sunt tot acolo.

Per total o crema pe care as recomanda-o fetelor cu ten gras. Repet, nu-mi pot da cu parerea in privinta imperfectiunilor pentru ca nu prea aveam pe ce sa testez.

Textura este un hibrid intre o crema si un gel, cu miros initial destul de puternic, erbaceu, dar care nu persista pe ten.

Ambalajul este reprezentat de un flacon de plastic, prevazut cu pompita. O solutie ideala pentru pastrarea proprietatilor produsului.

Am cumparat crema de la farmacie si m-a costat 70 lei. Cantitate: 50 ml.

Lasă un răspuns

