Review – Sampoane Apivita

sampon apivita.jpg

Pentru ca am scris cateva articole referitoare la problema pe care am avut-o in trecut cu scalpul sensibil si produsele pe care le-am folosit in acea perioada, vreau sa va vorbesc astazi despre sampoanele pe care le-am folosit si pe care le folosesc in acest moment.  Este vorba despre trei sampoane Apivita pe care le-am folosit pe rand (intai pe cel pentru scalp uscat, apoi pe cel pentru uz frecvent si in prezent sunt la a doua sticla de sampon pentru scalp sensibil). Personal, n-am remarcat nicio diferenta intre cele trei sampoane, toate avand aceleasi efecte asupra parului si scalpului meu. Am fost multumita in mod egal de fiecare dintre ele. Dar intai sa vedem ce spune producatorul despre ele:

„Sampon pentru scalp uscat cu miere si arbore de ceai:

-adjuvant in tratamentul uscaciunii si indepartarea celulelor moarte gratie arborelui de ceai , extractului de salcie si acidului salicilic

-hidrateaza si calmeaza scalpul iritat si uscat multumita proteinelor din grau si miere

-dezinfecteaza si regleaza sebumul multumita inovativului extract de propolis cu proprietatile sale antioxidante, antimicrobiene

-ofera o actiune aditionala impotriva sebumului in exces si a matretii, avand in acelasi timp un efect calmant datorita arborelui de ceai si uleiurilor esentiale de lavanda organica

-mentine elasticitatea parului

-protejeaza parul si scalpul impotriva efectelor adverse ale mediului inconjurator, mentinand echilibrul bio-florei scalpului multumita Sistemului de Protectie Bumbac Bio”

sursa: apivita.com

„Sampon pentru uz frecvent cu musetel si miere:

-curata cu blandete datorita compozitie blande, in acelasi timp contribuind la protectia scalpului fata de iritanti multumita extractelor de musetel si galbenele

-mentine hidratarea naturala a parului, netezimea si elasticitatea datorita extractului de miere

-mentine scalpul sanatos si echlibrat datorita uleiurilor esentiale de lavanda si geranium organic

– protejeaza parul si scalpul impotriva efectelor adverse ale mediului inconjurator, mentinand echilibrul bio-florei scalpului multumita Sistemului de Protectie Bumbac Bio

-ideal pentru utilizarea zilnica a intregii familii”

sursa: apivita.com

„Sampon pentru scalp sensibil:

-curata cu blandete, respecta si hidrateaza scalpul sensibil datorita mierii si opuntiei

-ajuta in calmarea micro-iritatiilor si minimalizeaza pruritul gratie lavandei, mierii, opuntiei, galbenelelor si musetelului

-calmeaza iritatiile, datorita uleiurilor esentiale de lavanda si musetel organic

– protejeaza parul si scalpul impotriva efectelor adverse ale mediului inconjurator, mentinand echilibrul bio-florei scalpului multumita Sistemului de Protectie Bumbac Bio

-ideal de folosit intre tratamente speciale”

sursa: apivita.com

Cu riscul de a ma repeta, mentionez ce tip de par si scalp am: fir gros, sanatos, par des, tendinta de uscare daca nu e ingrijit corespunzator, scalpul se ingrasa foarte rar si in perioadele de stres se exfolieaza, asemenator matretii, dar de cand sunt atenta la samponul pe care il folosesc, n-am mai avut probleme serioase.

Efecte:

-scalpul s-a mentionat calmat si foarte rar mi s-a mai exfoliat

-parul nu mi s-a uscat, deci sampoanele au fost blande

-din punct de vedere al caderii parului, am avut perioade cand imi cadea foarte mult si perioade, ca in prezent, cand nu-mi cade decat foarte putin. Samponul nu are legatura. Problema a fost alta si am rezolvat-o prin suplimente alimentare

Caracteristici:

-mirosul este unul precum cel al plantelor, ce nu se mentine pe par

-textura este densa, asemanatoare mierii

-culoare e precum cea a ceaiului de plante

Ca o concluzie, eu ma declar foarte multumita de aceste sampoane. Practic, n-am ce-i reprosa parului meu.

Am cumparat sampoanele din farmacia Sensiblu si fiecare a costat ~45 lei cu cardul lor de fidelitate. Cantitate: 250 ml.

Un gând despre &8222;Review – Sampoane Apivita&8221;

Lasă un răspuns

