Review-Ulei de arbore de ceai Thursday Plantation

thursday plantation.jpg

In articolul precedent va povesteam de experienta mea cu samponul Thursday Plantation. Pentru ca ma hotarasem sa comand acel sampon, m-am gandit sa incerc si uleiul lor de arbore de ceai. In blogosfera si pe forumuri ma tot loveam de fel si fel de reviewuri pozitive referitoare la acest produs, asa ca am hotarat sa-l testez si eu.

„Original din Australia, uleiul din arbore de ceai este un ulei esențial extras din frunzele de Melaleuca alternifolia cunoscut pentru proprietățile sale antiseptice si antifungice.

CARACTERISTICI SI BENEFICII

– Conține ulei 100% pur din arbore de ceai ( Tea Tree Oil), un antiseptic natural puternic

– Proprietăți uleiul din arbore de ceai ( Tea Tree Oil): antiseptic, anti-microbian, antiviral, bactericid, balsamic, cicatrizant, expectorant, fungicid, insecticid, stimulent, sudorific natural

– Este folosit in tratarea rănilor precum: tăieturi, arsuri, zgârieturi, coșuri, mușcături si înțepături de insecte, pentru ciuperca piciorului, candidoze vaginale, infecții fungice sau afecțiuni ale tractului respirator (daca se folosește un vaporizator).

– Acțiuni benefice in  infecții virale, bacteriene sau fungice.

– Il regăsim in componenta numeroaselor produse dermatocosmetice precum: șampoane anti-mătreața (Tea Tree Shampoo For Dandruff), creme recomandate in tratamentul acneei (Gama de anti-acnee de la Thursday Plantation), săpunuri (Tea Tree Organic Soap) si paste de dinți (Tea Tree Toothpaste) etc

– Conținut scăzut de para-cymene pentru a reduce posibilele iritații ale pielii

– Are un miros plăcut, aromatic si fresh

– Conține 36% terpinen-4-ol, ingredientul activ principal

 

INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE

– Exclusiv pentru uz extern.

– Se aplica direct pe tăieturi, arsuri, zgârieturi, coșuri, mușcături sau înțepături de insecte sau se diluează cu ajutorul unui ulei vegetal, ulei de măsline sau ulei de cocos

SE RECOMANDA PENTRU:

– acnee rozacee si acnee juvenilă;
– ten gras, încărcat, cu tendințe acneice;
– leziuni ale pielii;
– mătreață, scalp cu probleme;
– abces cutanat, infecții localizate;
– erupții cutanate, mai ales în zona scutecelor;
– piele supra infectată si plăgi;
– dezinfectarea lenjeriei si a suprafețelor din casa;
– aftele bucale, gingivite.”

sursa: thursdayplantation.ro

ulei de arbore de ceai.jpg

L-am testat intai pe scalp, in momentele cand acesta era pruriginos din cauza stresului si a matretii. Pruritul inceta instant, lasand in urma doar o senzatie racoroasa. Atentie! Mirosul poate persista la nivelul parului, dar daca nu va deranjeaza acest aspect, nu vad care ar fi problema. Pe mine personal nu m-a deranjat, dar stiu ca sunt persoane foarte sensibile la mirosuri. Mentionez de asemenea ca nu mi-a ingrasat parul daca aplicam o cantitate rezonabila (cu buricele degetelor distribuiam 1-2 picaturi pe tot scalpul), dar mie mi se ingrasa parul foarte rar.

L-am testat de asemenea pe intepaturile de insecte. Vara practic jogging pe camp in pantaloni scurti si bustiera, deci sunt tinta preferata a tantarilor, mustelor, licurici, lilieci, etc. Va puteti inchipui ca pana la finalul antrenamentului devin cobaiul perfect, ca sa nu mai adaug transpiratia si caldura care amplifica pruritul pielii. Prin urmare, dupa dus aplicam cu un betisor de urechi o picatura de ulei fix peste intepaturi si disconfortul disparea.

Ultima situatie in care l-am testat a fost in cazul acneei. Ca tot omul, in perioada superba a lunii, exista posibilitatea sa-mi apara 1-2-3 minuni pe ten. De indata ce le-am zarit, am aplicat cu un betisor de urechi uleiul fix pe ele. Din pacate, in cazul meu, acesta n-a facut nicio diferenta. Sincera sa fiu, nici nu ma asteptam, deoarece imi cunosc tenul si stiu ca odata ce isi face ceva aparitia pe el, nimic nu-l mai face sa dea inapoi. Insa am citit pe blogurile altor fete ca uleiul de arbore de ceai le-a priit in aceasta situatie.

O alta situatie in care acest ulei mi-a fost de ajutor: nasul infundat. Daca sunteti racit si aveti caile nazale blocate, aplicati cateva picaturi pe o batista de hartie si mirositi-o. Caile nazale se vor desfunda pentru un timp, dupa care puteti repeta operatiunea.

Uleiul l-as descrie ca fiind unul uscat, care nu pateaza si are un miros intepator, erbaceu, mentolat.

Am achizitionat uleiul de pe siteul thursdayplantation.ro si m-a costat 68 de lei. Cantitate: 10 ml.

 

Lasă un răspuns

