Review-Sampon Thursday Plantation

sampon_anti-matreata_cu_arbore_de_ceai_-_tea_tree_shampoo_for_dandruff

sursa foto: thursdayplantation.ro

In continuarea articolului anterior vin cu un review al samponului Thursday Plantation. Dupa ce am terminat tratamentul cu Ducray, m-am hotarat sa incerc si alte sampoane destinate scalpului sensibil; un sampon care sa contina cat mai putine ingrediente nocive. Asa am dat peste aceasta marca.

„Conține uleiuri esențiale pentru curățarea blânda si eficienta a parului de mătreața si îndepărtarea senzației de mâncărime a scalpului cauzata de mătreața.

Samponul este potrivit pentru intreaga familie, pentru toate tipurile de par si toate tipurile de piele.

Indeparteaza  impuritatile din par in mod natural, fara a afecta echilibrul pH-ului natural si nu usuca scalpul.

Hraneste si intareste parul, confera un aspect natural si sanatos si o protectie maxima.

CARACTERISTICI SI BENEFICII

– Conține 100% ulei pur din arbore de ceai (Tea Tree Oil)

– Formula creata special pentru îndepărtarea mătreței: combina proprietățile antiseptice ale uleiului din arbore de ceai cu acțiunea mai blânda a unui agent care acționează împotriva mătreței

– Este un tratament intensiv pentru par si scalp care te ajuta sa ai un par puternic, plin de vitalitate, sănătos si hidratat

– Ideal pentru scalp uscat, sensibil sau cu probleme

– Conferă protecție împotriva mătreței si lasă o senzație de prospețime si relaxare, după utilizare

– Testat dermatologic, are o formula ușoara care permite utilizarea lui zilnica

– Potrivit pentru toate tipurile de piele

– Are proprietati antibacteriene si purifiante, elimina infectiile mentinand parul puternic si stralucitor .

– Nu contine SLS, parabeni sintetici, siliconi, propilen glicol, coloranti sintetici sau ingrediente cu derivate animale

– Fabricat in Australia

– Thursday Plantation, brand cu tradiție din 1976

– Garantam calitatea superioara si eficacitatea uleiului din arbore de ceai (Tea Tree)”

sursa: thursdayplantation.ro

Ce efecte am observat? Scalpul a continuat sa fie calmat, dupa spalare simtindu-se la propriu senzatia de prospetime (datorita uleiul de arbore de ceai din compozitie). Parul de asemenea s-a comportat in continuare normal. Personal, l-am folosit o data pe saptamana, dar prietenul meu l-a folosit zilnic (mie nu mi se ingrasa parul deloc, iar el este la extrema cealalta). In cazul amandurora samponul a fost ok. Niciunul nu am facut matreata. Eu nu m-am mai confruntat cu pruritul la nivelul scalpului. Prietenului meu ii s-a ingrasat in continuare parul, dar pana in ziua de azi n-a gasit niciun sampon care sa impiedice acest proces.

Consistenta este asemanatoare mierii, iar samponul este incolor, cu un parfum identic cu cel al arborelui de ceai (mirosul nu persista insa pe par).

Am comandat produsul de pe siteul thursdayplantation.ro si m-a costat 45 de lei. Cantitate: 250 ml.

 

Un gând despre &8222;Review-Sampon Thursday Plantation&8221;

Lasă un răspuns

