Review-Sampon Ducray Squanorm

20150515_020052

Parul meu este ca painea lui Dumnezeu. Poate parea aroganta afirmatia mea, dar parul este singura parte din mine, care in 90 % din cazuri nu-mi face probleme. Atat timp cat il scald in ulei o data pe saptamana, el isi vede de treaba, pazindu-mi capul de frig. Ei bine, o data la 1000 de ani, acel 10 % din cazuri isi face aparitia si portile iadului se deschid.

Prima oara mi s-a intamplat acum 2 ani. Treceam printr-o perioada foarte stresanta si scalpul meu a considerat ca asta nu e suficient. Concret, acesta a devenit dintr-o data foarte uscat si a inceput sa se exfolieze, la pachet cu prurit. Prin urmare, cand m-am trezit cu minunatia asta, am facut ceea ce orice adult responsabil ar fi facut: m-am panicat! Am dat fuga la farmacie si i-am aratat doamnei de acolo situatiunea. Aceasta m-a indrumat catre standul cu sampoane si mi-a aratat samponul Squanorm de la Ducray. Ce sustine producatorul referitor la acest produs?

„Recomandare:

-taratamentul matretii uscate, cu dominanta fungica

-tratamentul pityriazisului versicolor localizat pe corp

Mod de folosire:

-pentru matreata de 2 ori pe saptamana (lasat sa actioneze 3 minute), timp de 6 saptamani

-pentru pityriazis se aplica local zilnic (lasat sa actioneze 3 minute), 15 zile consecutiv.”

sursa: farmaciatei.ro

Produsul a avut efect. Aplicam o cantitate generoasa in palma (am par in cap cat pentru 3 oameni, deci e nevoie de mult sampon), dupa care distribuiam pe tot scalpul si masam cu buricele degetelor. In cazul meu sunt necesare doua aplicari, indiferent de sampon (aplic, clatesc, aplic iar, clatesc). Intr-adevar matreata a fost indepartata, scalpul nu mai era pruriginos, iar parul mi se aseza ca de obicei. De atunci am mai avut doar 3-4 episoade scurte in care sa experimentez aceasta situatie, toate coincizand cu perioade de stres maxim, dar care au trecut mult mai usor, prin simpla spalare cu samponul meu obisnuit.

Produsul are o consistenta oarecum uleioasa (un lucru bun avand in vedere ca samponul este pentru scalp uscat), iar mirosul poate fi considerat intepator, asemanator carburantului, dar in cazul meu acesta n-a persistat pe par, dupa clatire, chiar daca nu mai aplicam nimic dupa. Culoare este una maronie.

Nu mai retin din ce farmacie am cumparat produsul, dar l-am vazut pe siteul celor de la Farmacia Tei la 55 lei. Cantitate: 200 ml.

Un gând despre &8222;Review-Sampon Ducray Squanorm&8221;

Lasă un răspuns

