Haul La Roche Posay

image

Dragi domnite (poate chiar si domni!?), va aduc la cunostinta faptul ca prin farmacii se gaseste at the moment acest kit de la La Roche Posay, la aproximativ 50 % reducere. El contine crema de fata Effaclar duo plus (full size) si Gelul spumant purifiant (125ml). A costat 55 lei la farmacia Dona. In functie de farmacia de unde le cumparati, in mod normal crema costa cu aproximatie 60 lei si gelul 40 lei (la 200 ml). Evident este o oferta foarte avantajoasa. Eu am folosit multi ani crema de fata si o consider minunata. Cat despre gel, nu l-am mai incercat pana acum, dar am incercat altul tot de la ei si a fost ok. Va las cu cateva informatii de la producator si voi reveni cu reviewuri atunci cand voi termina produsele.

image

image

Effaclar duo +

Imperfecțiuni severe, pori astupați, semne post acneice.

Non-comedogenic
Hipoalergenic
Fără parabeni
Testat pe pielea sensibilă la nichel

O textură gel-cremă proaspată, potrivită chiar și pentru pielea sensibilă.

Dupa 24h: imperfecțiunile sunt vizibil mai puțin roșii*
Dupa 8 zile: imperfecțiunile localizate sunt reduse semnificativ*.
Dupa 4 săptămâni: porii sunt curățați iar relieful pielii este netezit. Secreția de sebum este diminuată.**.

*Studiu cosmetoclinic – 38 subiecți
**Studio cosmetoclinic – 51 subiecți

image

Gel spumant purifiant

Piele grasa si sensibila
EFFACLAR Gel purifica pielea datorita agentilor de curatare special selectionati pentru pielea sensibila. Elimina impuritatile si excesul de sebum, lasand pielea curata si proaspata. Cu apa termala La Roche-Posay calmanta si antiiritanta
– pH 5.5
– Fara sapun
– Fara alcool
– Fara coloranti
– Fara parabeni.

image

2 gânduri despre &8222;Haul La Roche Posay&8221;

  1. Iubesc Effaclar Duo! Nu știu dacă mi s-ar mai potrivi acum dar cu siguranță l-aș reîncerca.
    Acum 3-4 ani mi-a fost recomandat de un dermatolog. Bine, faptul c-aveau ei îl știam dar important e că mi-am rezolvat problema cu tenul.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

