Review Guerlain-Super Aqua Serum

P060125

                                                                                                sursa foto: guerlain.com

La baza serului Super Aqua de la Guerlain, un bestseller in ultimii 25 de ani, sta Aquacomplexul, ce purifica apa celulara pentru a-i imbunatati circulatia, a reda o infatisare tanara si a oferi tenului o hidratare ce sfideaza varsta. Imbogatit cu beneficiile Aquacomplexului, serul Super Aqua se reinventeaza pentru a oferi pielii o noua putere de hidratare anti-rid. Tenul e hidratat in profunzime si mai rezistent in fata efectelor trecerii timpului. Ridurile si liniile fine sunt vizibil netezite. Pielea devine fina si-si recapata stralucirea si prospetimea.

Acum ca am terminat de spus poezioara producatorului, sa va povestesc si experienta mea. Acesta este primul ser pe care l-am folosit. L-am intodus in rutina mea zilnica de ingrijire, cu scopul de a-i oferi tenului meu cateva minute de masaj, deoarece crema mea de fata nu e suficienta, ea intrand mult prea repede in piele.

Sunt tanara (unii l-ar pune pe “foarte” in fata) si am si tenul mixt/gras, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ignor procesul de imbatranire. Din acest punct de vedere, zona mea problema este fruntea; de un an-doi mi-a aparut o linie fina, care “apare si dispare” in functie de cat de bine imi hidratez tenul. Un paradox ca tocmai aceasta zona este deshidratata, avand in vedere ca tot aici se observa cel mai mult excesul de sebum.

Seara, aplic o picatura de ser (dupa curatarea tenului) si il masez cu miscari circulare si de zig-zag, pana ce este complet absorbit, dupa care continui cu crema de fata. Efectele pe care le-am observat: cu siguranta a 2-a zi, dimineata, linia respectiva nu mai este vizibila, iar zona unde am aplicat serul, radieaza ( va reamintesc: tanara, piele neteda si cu exces de sebum, deci candidatul ideal pentru produse anti-age). Am evitat sa aplic serul si dimineata, deoarece imi place sa am tenul matifiat cand ies din casa , iar serul poate fi destul de bogat in primele ore de la folosire. Dar aplicat seara acest aspect nu ma deranjeaza. Mentionez de asemenea ca nu l-am folosit vara.

Produsul are o consistenta aproape lichida si mirosul este unul floral, dar care dispare in scurt timp de la aplicare. Ambalajul este foarte frumos ( confectionat din sticla albastra si prevazut cu pompita), ceea ce mi se pare si normal avand in vedere pretul (~450 lei-30 ml). Produsul se gaseste in magazine precum Sephora.

Lasă un răspuns

