Review Oja O.P.I.

opi1

Eram in liceu cand am citit prima oara despre aceste oje. In scurt timp YouTube-ul era plin de tutoriale cu manichiuri realizate cu oje O.P.I. . Toate reviewurile pe care le citeam spuneau cat de bune sunt si normal ca mi-au trezit curiozitatea. Ei bine, curiozitatea mi-a fost satisfacuta atunci cand am castigat prima mea oja O.P.I., in urma unui giveaway al unei blogarite. A fost love at first sight! Descrierea va fi valabila pentru toate nuantele incercate de mine pana acum, deoarece nu am observat diferente intre aceste.

Primul aspect pe care l-am remarcat a fost textura groasa, asemanatoare unei vopsele. Aceasta se aplica frumos pe unghie, eu de obicei aplicand 2 straturi. Cu toate acestea si un strat este suficient de opac. Am fost intrebata de cateva ori daca am oja semipermanenta pe unghii, datorita aspectului sau lucios si a texturii groase. Personal, oja rezista pe unghii o saptamana si tineti cont ca ma spal foarte des pe maini pe parcursul zilei. Subliniez ca mi s-a intamplat sa folosesc o oja O.P.I. si la aproape 2 ani de cand o deschisesem si aceasta s-a comportat in continuare la fel.

In privinta ingalbenirii sau nu a unghiilor, nu am remarcat acest aspect, dar am si folosit mereu o baza incolora ( orice marca). Dupa ce aplic cele 2 straturi de oja, cu pauza de uscare intre ele, eu nu mai aplic top coat, deoarece dupa o saptamana ma plictisesc de aceeasi culoare, deci nu doresc sa prelungesc rezistenta ei. Oja nu se usuca foarte repede, dar nici nu te uita sfintii asteptand. Ca o recomandare, nu va dati unghiile cu oja seara, mai exact inainte de culcare. Indiferent de marca, veti avea striatii in oja a 2-a zi.

Ambalajul contine 15 ml de produs, sticluta fiind destul de voluminoasa, iar pensula este adaptata perfect formei unghiei. Oja se sterge fara probleme cu orice fel de dizolvant.

Fun fact: O.P.I. este o abreviere de la Odontorium Products Inc, care la origine a fost o companie de aprovizionare cu materiale dentare.

Eu imi cumpar ojele O.P.I. din Sephora sau le comand de la salonul unde imi fac manichiura si pedichiura. Pret: ~50 lei.

In continuare va las cu poze cu diferitele nuante pe care le am sau pe care le-am folosit la salon.

O.P.I. – A good mandarin is hard to find, imediat dupa aplicare si la o saptamana dupa. (Da, stiu ca sunt cazuri diferite, dar e vorba despre aceeasi nuanta.).

opi want to bite my neck

O.P.I. – Want to bite my neck?

opi shorts story

O.P.I – Shorts story

O.P.I. Infinite Shine 2 – No stopping me now, cu si fara blit.

opi live love carnaval.png

O.P.I. – Live love carnaval

O.P.I. – A woman’s Prague active, cu sau fara blit.

opi i just can't cope-acabana

O.P.I. – I just can’t cope-acabana

opi is mai tai crooked.jpg

O.P.I. – Is mai tai crooked?

 

2 gânduri despre &8222;Review Oja O.P.I.&8221;

Lasă un răspuns

