Empties 2015 – Partea I

3ac4e5b1bab828b7d3f786c4fbb7465f.jpg sursa foto: pinterest.com

M-am gandit sa scriu acest articol, deoarece se stransesera destule produse folosite, ale caror reviewuri le tot amanam din simplul motiv ca nu consideram ca ar fi multe de spus despre ele. Dar cum in viata este esential sa fii informat in privinta a tot ceea ce consumi, iata ca am schitat cateva impresii despre fiecare produs in parte. Pentru produsele ce au avut un impact mai mare in 2015, voi face reviewuri individuale. Am separat acest „Empties” in doua parti. Prima parte va consta din produse pentru fata, maini, par si deodorante, iar cea de-a doua va fi alcatuita din geluri de dus, scruburi si lotiuni de corp.

bioderma sebium gel

Gelul de curatare Bioderam Sebium sustine ca ar curata tenul si limita excesul de sebum. De curatat, a curatat, n-am ce-i reprosa din acest punct de vedere, insa, in cazul meu, sebumul aparea dupa aproximativ 4 ore. Cantitatea este generoasa de 500 ml. Il voi recumpara daca-l voi gasi iar la oferta. Pret ~45 lei, varieaza in functie de farmacie.

La Roche Posay gel demachiant fiziologic. Acest gel mi-a placut, deoarece experienta utilizarii lui a fost oarecum confortabila: nu usca tenul, iar pe parcusul zilei acesta nu se ingrasa la fel de repede. L-am consumat destul de repede (200 ml). Pret ~ 45 lei ( in general, variaza in functie de farmacii). Ca o paranteza, consider ca atat timp cat nu va confruntati cu un ten uscat sau sensibil ( atentie! si tenul gras sau acneic poate fi sensibil! ), orice gel de curatare este bun, atat timp cat nu contine ingrediente periculoase. Ceea ce face diferenta, este cum continuati de aici ritualul de ingrijire al fetei.

Apa termala Oxyance. Nu va voi enumera toate proprietatile acestui produs, deoarece din acest punct de vedere, consider ca toate apele termale sunt la fel si mereu sfarsesti prin a o cumpara pe cea care este la oferta; ceea ce a facut si mama, venind acasa cu o sacosa de ape termale Oxyance. „Ce ai facut?” – „Pai s-a anuntat canicula vara asta.” – „Si te-ai gandit c-o sa si bem din ea !?”. Prin urmare, toata vara, eu si mama ne-am racorit tenurile cu acest produs. Dar ce te faci, ca vara se sfarsise si noi inca mai aveam 2 tuburi ? Ei bine, dupa fiecare masca pentru fata, reimprospatez tenul cu putina apa termala, pentru o hidratare suplimentara. Poate fi folosita si dupa epilare. Pret 28 lei, Sensiblu.

Balsam de buze Blistex cu zmeura si lamaie. Destinat pentru buze normale, fara probleme serioase, de tip uscaciune sau crapaturi. Miroase foarte frumos, precum bomboanele Skittles. Buzele sunt lucioase dupa utilizare. Are spf 15. Eu l-am cumparat din Italia, dar cred ca poate fi comandat de pe iHerb.com, la un pret ~ de 2-3 $.

Sapun lichid Balea Sensitive si Balea Papaya. Le-am cumparat din DM intr-o perioada in care am hotarat ca-mi trebuie un sapun mai delicat pentru mainile mele etern uscate. Din pacate mainile au continuat sa fie uscate, indiferent de ce crema foloseam dupa. Cred ca va trebui sa ma obisnuiesc cu ideea ca trebui sa mi hidratez constant mainile. In rest, un sapun lichid normal si ieftin, iar cel cu papaya miroase divin de fructat. Pret 6 lei.

Sapun solid Nesti Dante Lavanda. Nesti Dante reprezinta unul dintre putinii producatori din lume care inca mai produc sapun prin metoda manuala de saponificare. Este produs dintr-un numar redus de ingrediente, alese cu grija, pentru a nu produce iritatii sau alergii. Mentionez ca parfumul de lavanda nu este sesizabil. L-am cumparat din Italia.

Dizolvant de unghii Cien. Un produs bun, care isi face treaba, iar ca plus, sistemul de dozare prevazut cu pompita. Sterge oja (Opi) rapid si mirosul nu e foarte puternic. Dupa ce am terminat produsul chiar am refolosit de multe ori ambalajul, pentru ca mi-a placut pompita, dar acum sunt in cautarea unui dizolvant destinat unghiilor casante. Cumparat din Lidl, pret 6 lei.

Crema de maini Yves Rocher cu fructe negre. Miroase foarte placut, a sirop de mure. Hidrateza mainile, in general. Spun asta, pentru ca eu ma confrunt cu maini foarte uscate si acest produs nu este destinat unei astfel de probleme. Insa daca nu aveti astfel de griji, acest produs este mai mult decat suficient. Are o consistenta fluida, ce penetreaza rapid pielea, motiv pentru care am preferat sa port aceasta crema in geanta, pentru a o folosi rapid, la nevoie, oriunde m-as afla.

Crema de maini Yves Rocher cu cacao si portocala. Aceleasi caracteristici ca si crema descrisa anterior. Ca o mentiune, personal, am preferat-o pe aceasta datorita aromei sale mult mai intense, ce ma transpunea instant in atmosfera de vis a Craciunului. Ambele produse au fost comandate de la Yves Rocher si au costat ~ 15 lei fiecare.

avon spray.jpg

Spray de corp parfumat Avon Naturals cu margareta roz si lamaie siciliana. La un moment dat voi face un articol separat dedicat in intregime Avon-ului, deoarece produsele lor au fost printre primele cosmetice folosite de mine. Revenind la spray. Mereu dragut parfumate, ieftine si o placere sa le folosesti, am in fiecare vara 2-3 in frigider si le folosesc pentru un plus de prospetime si efectul racoritor. Produsul din imagine are o aroma fresh si citrica, insa exista o gama variata de arome pentru acest spray; de la condimentate, la florale. L-am comandat de la Avon si a costat 10 lei.

Tres Chic Paris – Xavier Laurent. Este vreo persoana a carei mama sa nu fi folosit acest deodorant? De-a lungul copilariei mele, mama alterna intre acesta si cel numit „Impulse”, daca nu ma insel. Ah, amintiri… Deodorantul acesta protejeaza impotriva mirosului neplacut, aroma sa fiind asemanatoare unui parfum in toata regula, iar ca un mare plus din partea mea: nu contine aluminiu! Care dupa cum stiti, s-a dovedit ca ar fi corelat cu cancerul mamar. L-am achizitionat din Auchan, pret ~ 10 lei.

tratament par avon.jpg

Tratament Supreme Oils Avon. Folosit dupa samponare, acest produs m-a ajutat sa-mi descurc parul si l-a lasat mai imblanzit si usor parfumat. Toate bune si frumoase, dar tipul meu de par (mult, greu, ondulat si daca n-am grija, uscat) are nevoie de mult mai mult decat atat. A fost binevenit in perioadele aglomerate, cand n-aveam timp de pierdut cu uleiuri. Cantitatea este mica de 50 de ml, mie ajungandu-mi pentru 4-5 utilizari. L-am comandat de la Avon si a costat 28 lei.

Partea a II-a aici.

2 gânduri despre &8222;Empties 2015 – Partea I&8221;

Lasă un răspuns

