Empties 2015 – Partea a II-a

9898cf45447a3733c818c5b70f70c8a7

                            sursa foto: pinterest.com

Scurte reviewuri despre cateva produse folosite in 2015. Partea I aici.

 

Gel de dus Lactovit. Un produs ce contine uree si 0% parabeni. Ureea se gaseste adesea in cosmeticele destinate pielii uscate. O cantitate generoasa: 600 ml, miros discret. A fost folosit in cea mai mare parte de catre prietenul meu care nu vrea sa miroasa a floricele, asa ca i l-am cedat lui. Pret ~ 20 lei, cumparat din Carrefour.

 

Gel de dus Dove Silk Glow. Un gel de dus cu o consistenta aproape identica cu cea a unei creme. Miros discret, asemanator nucilor. O cantitate generoasa: 750 ml. Si acesta a avut acelasi deznodamant: a fost folosit de catre al meu prieten, care refuza sa miroasa a violeta sau zambile. L-am cumparat din Carrefour, pret ~ 25 lei.

avon city rush

Gel de dus Avon City Rush. Gelul de dus din gama parfumului cu acelasi nume, are un miros placut, asemanator moscului. Curata pielea fara a o usca. Per total un produs ok. Pret ~ 20 lei.

burete avon

Burete de baie Avon. L-am inclus in acest articol deoarece mi se pare o alternativa convenabila. Eu arunc buretii dupa o luna (mediu propice de dezvoltare al fungilor), prin urmare ar fi o risipa prea mare de bani daca as cumpara din alta parte. Pret ~5 lei.

 

Scrub Avon Dazzling Moments. Un scrub foarte placut parfumat. Exista si lotiune de corp complementara, de care mama este indragostita. Are pe noptiera fel si fel de borcanele si sticlute dintre care ar putea alege, dar ea e la al 4-lea borcan de Dazzling Moments. Revenind la scrub, acesta este foarte grunjos, nu i l-as recomanda unei persoane cu pielea sensibila. Pielea ramane curata, impuritatile sunt indepartate, dar trebuie neaparat hranita cu o lotiune de corp dupa. Un detaliu simpatic: scrubul contine sclipici, dar acesta nu ramane pe piele. Pret 10 lei.

 

Scrub Avon Planet Spa cu unt de shea si zahar brun. Un scrub cu miros gurmand (asemanator arahidelor), ceva mai bland, datorita continutului de unt de shea. Dar nu lasati acest aspect sa va pacaleasca; o lotiune tot trebuie folosita dupa utilizarea lui. Am folosit atat acest scrub, cat si pe cel descris anterioar de 2 ori pe saptamana. Pret ~ 20 lei.

 

Crema de corp Avon Planet Spa cu extract de cafea pentru fermitate. Incep acest review prin a va spune ca sportul si o alimentatie cat mai sanatoasa reprezinta solutia pentru aceasta problema, dar o crema poate fi un aliat in aceasta situatie. Lotiunea aceasta nu are un miros clasic de cafea, ci mai degraba unul vegetal. Consistenta este una echilibrata, potrivita pentru temperaturile blande. Pret 20 lei.

 

Lotiune de corp Avon Attraction. Un alt produs complementar unui parfum. Consistenta usoara, placut parfumata, aroma pastrandu-se ~2 ore pe piele. I-am cedat-o mamei, intrucat am un miliard de alte creme pe care trebuie sa le folosesc. Pret ~25 lei.

 

crema sclip avon

Lotiune pentru corp stralucitoare Avon. Aceasta se gaseste in doua variante: cea cu vasc si unt de shea si cea cu condimente si vanilie. Ambele sunt identice in ceea ce ofera. Cea cu vanilie este ceva mai placut mirositoare din punctul meu de vedere. Motivul pentru care le-am comandat este ca imi place ca indiferent de ce parte a corpului expun, sa fie luminoasa. Particulele sclipitoare sunt foarte discrete, incat ma tem ca nici nu se vor observa in poza. Pret 10 lei.

crema picioare avon

Crema pentru picioare Avon cu rodie si ciocolata. DA! de 1000 de ori pentru aroma. Este genul de produs pe care s-ar scrie „Atentie! A nu se ingera!”. Miroase demential. Din punct de vedere al hidratarii eu sunt multumita, avand in vedere ca nu am probleme de acest fel cu picioarele. Insa cu siguranta este prea light pentru picioare cu pielea crapata. Pret 7 lei.

 

Lotiune de corp Dove. Toata deviza Dove este hidratare, hidratare si iar hidratare. Aplicata intr-o cantitate rezonabila, pielea era hidratata pe moment, dar dupa 12 ore trebuia neaparat reaplicata. Nu aplicati in exces, deoarece lasa o senzatie lipicioasa pe suprafata pielii. Probabil o persoana ce nu se confrunta cu pielea uscata (ca mine), nu are nevoie sa o reaplice de 2 ori pe zi. Achizitionata din Carrefour, pret ~20 lei.

 

 

 

Un gând despre &8222;Empties 2015 – Partea a II-a&8221;

Lasă un răspuns

